Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: طبق دستورالعمل جدید که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، ورود گروه خدمه کشتی از ۸ کشور به ایران ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، چنگیز جواد پور درباره تمهیداتی که در بنادر برای مقابله با کرونا وجود دارد، اظهار داشت: طبق دستورالعمل جدید که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، ورود گروه خدمه کشورهایی از جمله زیمبابوه، موزامبیک، نامیبیا، مالاوی، آفریقای جنوبی، اسواتینی، لسوتو و بوتسوانا به ایران ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما با جدیت دستورالعمل‌ها و قوانین را رعایت می‌کنیم و ورود خدمه کشورهای یاد شده به ایران تا زمانی که مجاز اعلام شود، ممنوع است.

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: در حوزه سفر دریایی خارجی تنها یک ترمینال مسافری خارجی فعال در بندر لنگه داریم که در هفته تنها دو بار تردد دارد، با این وجود تمامی دستورالعمل‌ها به صورت کامل رعایت می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث سفرهای دریایی داخلی بیش از ۹۵ درصد مسافران که از ترمینال دریایی مسافرت می‌کنند در استان هرمزگان هستند لذا کارت واکسن تمام افراد کنترل می‌شود و در صورتی که مسافری فاقد کارت واکسن باشد به هیچ عنوان اجازه سفر دریایی ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کشتی تین بندر لنگه مسافران بندر لنگه سفرهای دریایی ستاد ملی مقابله با کرونا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر شهرام ایرانی روز گذشته در حاشیه جشنواره فرهنگی و هنری روز ملی خلیج‌ فارس و رونمایی از پوستر روز ملی خلیج‌ فارس در محوطه برج آزادی در تهران، اظهار داشت:خلیج همیشه فارس نماد اقتدار ایران است، در شروع ٨ سال دفاع مقدس نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر ۶٧ روز توانست استیلای دریایی خود را به دشمن تحمیل و نیروهای بعثی را از صحنه حذف کند.

تامین امنیت شاهرگ اقتصادی کشور در خلیج‌ فارس

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در همان روزهای ابتدایی دفاع مقدس شاهرگ اقتصادی دشمن را قطع کردیم، اما شاهرگ اقتصادی خودمان را به صورت کامل و در امنیت و پابرجا نگه داشتیم به گونه‌ای که اقتصاد در جنگ به خوبی مدیریت شد و امنیت بنادر اصلی جنوب مانند بندر امام (ره) و بندر بوشهر و میدان نفتی جزیره خارک که اصلی‌ترین مرکز صادرات نفت ما بود، برقرار ماند و در نهایت شاهد پیروزی شیرینی بودیم که نیروهای مسلح به کشور و به مردم هدیه کردند.

«نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان از زمان دفاع مقدس تاکنون پله‌های اقتدار را طی کرده است و پیروزی جدید هم «وعده صادق» بود که به زودی هم نابودی رژیم منحوس صهیونسیتی صورت خواهد گرفت»

ایرانی گفت: امروز خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان است، البته بیشترین اسکورت‌های کشتی‌های ایران در مناطقی فرامرزی مانند خلیج عدن و اقیانوس اطلس که دشمنان نظام حضور دارند و تروریسم دریایی را تشکیل دادند اسکورت کشتی‌های خود را انجام می‌دهیم، اکنون دریانوردان و تجار ما در امنیت کامل فعالیت اقتصادی خود را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال