Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ سهمیه در جام تختی ، پاداش مقام چهارمی کشتی فرنگی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور است.

به  گزارش   خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛  روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ دی ماه و در سالن شهدای هفتم تیر تهران رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی برگزار می‌شود.

براساس بخشنامه اعلام شده  برگزاری مسابقات نفرات اول تا سوم قهرمانی کشور جواز حضور در این پیکارها را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لرستان برومند اصلان و مهدی خانی‌چگنی باتوجه به کسب عنوان در پیکارهای قهرمانی کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان به صورت مستقیم سهمیه حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی را به درست آوردند.

اشکان میرکاری ( دارنده مقام چهارم حقیقی مسابقات قهرمانی کشور) ، سبحان دالوند (نفر پنجم مسابقات قهرمانی کشور) ، میلاد خسروی ( نفرپنجم مسابقات قهرمانی کشور) و علیرضاحسنوند( نفر پنجم مسابقات قهرمانی کشور) به ترتیب در اوزان ۶۳، ۶۷ ، ۸۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز براساس اعلام فدراسیون کشتی شانس شرکت در رقابت‌های انتخابی جام تختی را دارند.

همچنین به لطف کسب مقام چهارمی تیم کشتی فرنگی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور(به میزبانی سیستان و بلوچستان) از سوی فدراسیون کشتی به هیات کشتی استان لرستان ده سهمیه نیز تعلق گرفته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی سیستان و بلوچستان انتخابی تیم ملی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جام تختی مسابقات قهرمانی کشور جام تختی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی