Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه کاشان با بیان اینکه مانور افتخارآمیز اخیر نشان از رشد نظامی ایران بود، گفت: دشمن با رزمایش ایران به وحشت و تعجب وا داشته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌ کاشان،‌آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو و مناسبت‌های هفته گذشته اظهار داشت: مانور افتخارآمیز اخیر نشان از رشد نظامی ایران بود و دشمن را به رعب و وحشت و شگفتی وا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در ادوار مختلف مشکلات مختلفی را به خود دیده است، افزود: ماجرای فتنه 88 که بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری اتفاق افتاد یکی از مشکلات و چالش‌های جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و نقش مهم رهبری در این زمینه آشکار بود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای فروکش کردن این فتنه اقدامات مهم و تأثیرگذاری را انجام داد، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در آن زمان و برای بررسی شکایات یک هفته زمان داد و هیئتی نیز در این زمینه تشکیل داد و جلساتی نیز با نامزدان ریاست جمهوری معترض برگزار کرد.

وی با بیان اینکه بعضی افراد یک سال تمام در این زمینه تلاش کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب افرادی که فتنه را برپا کرده در حالی که در مجمع تشخیص نظام عضو بودند آنان را تغییر نداد تا بفهماند که انتقام جویی در کار نیست بلکه حفظ نظام از اولویت بالایی برخوردار است.

سلیمانی با بیان اینکه این مسئله نشان داد نظام می‌تواند فتنه‌هایی به مراتب بزرگتر را در درون خود هضم و حل کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در طول مدت فتنه کمترین امتیازی به آنان نداد و رهبران فتنه به دلیل آگاهی مردم به انزوا کشیده شدند در حالی که هیچ گاه برای آنان دادگاهی تشکیل نشد.

وی با بیان اینکه رهبری در این فتنه با تشکیل کمیته ویژه حس اعتماد به آنان را القا کرد، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب که در این فتنه مظلوم واقع شده بود هیچ وقت از مظلومیت خودشان سخنی به میان نیاورد و مدیریت زیبای رهبر معظم انقلاب در فرونشاندن فتنه قابل قبول بود و 9 دی و حماسه مردمی را باطل السحر فتنه عنوان کردند چراکه در این روز دست اراده الهی دیده شده است.

  دشمنان دست به بزرگنمایی مشکلات زدند  

به گزارش خبرگزاری تسنیم در نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار داشت: اهمیت یوم‌الله 9 دی از یوم‌الله 22 بهمن اگر بیشتر نباشد کمتر نیست چرا که نهم دی ماه 88 یک توطئه و یک عملیات دقیق چندین و چند ساله دشمنان نقش بر آب شد؛ دشمنان می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند که حضور میلیونی مردم با بصیرت ایران اسلامی در این روز تمام توطئه آنان را خنثی کرد .

قاسمی گفت: دشمن قصد داشت با دروغ‌های خود مردم را فریب دهد اما خلوص مقام معظم رهبری و بصیرت مثال‌زدنی مردم ایران اسلامی باعث شد چهره واقعی دشمن آشکار شود؛ دشمنان ما که از همه جا ناامید شده‌اند و به برخی از مشکلات و بزرگنمایی‌ها روی آورده‌اند تا مردم را دلسرد و مایوس کنند و امروز دشمن روی ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی کرده است.

قاسمی در ادامه با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز کشورمان اگر می‌خواهد نجات پیدا کند باید راهی را که شهید حاج قاسم پیمود ادامه دهد؛ راه شهید سلیمانی همان مکتب اوست و مکتب حاج قاسم مکتب قرآن مکتب دین و مکتب اهل بیت است.

سردار شریف: رزمایش پیامبر اعظم به لفاظی ‌صهیونیست‌ها ‌پایان داد/ هر‌گونه خطای دشمنان را به فاجعه‌ای برای آنان مبدل خواهیم کرد رزمایش "مرد میدان" با ارائه خدمات درمانی در مناطق کم برخوردار استان فارس اجرا می‌شود برگزاری رزمایش «الرکن الشدید2» در غزه؛ تفاوت تنها در تغییر زاویه آتش است/ گزارش اختصاصی

وی گفت: مکتب سلیمانی مکتب سربازی ولایت سربازی اسلام سربازی اهل بیت است، مکتب دفاع از ارزش‌ها ومستضعفین جهان و در یک کلام مکتب دفاع از خوبی‌هاست و همه امروز حاج‌ قاسم‌ سلیمانی عزیزترین عزیز ملت ما و جهان است و منفورترین دولت‌ها نیز دولت مستکبر آمریکا است

امام جمعه بادرود در ادامه خطبه ابراز داشت: همه وظیفه داریم توصیه‌های بزرگان و دلسوزانه مسئولان شبکه بهداشت ودرمان را مورد توجه قرار دهیم لذا با توجه به سرعت بالای سرایت سویه امیکرون لازم است مردم واکسن بزنند و مراعات پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌های اجتماعی را داشته باشند.

وی خطاب به فرماندار جدید شهرستان نطنز گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب منطقه بادرود می‌طلبد که با همکاری و همراهی نماینده مجلس نسبت به انجام اموری همچون تقویت کارگروه اشتغال در منطقه و هماهنگی با بخش خصوصی جهت ایجاد کارخانجات و کارگاه‌ها و در نهایت ایجاد شغل برای جذب جوانان بیکار اقدام شود.

وی افزود: بخش 30 هزار نفری بادرود به یک بیمارستان مجهز و اساسی نیاز دارد و الحمدلله خیرین خوب منطقه بادرود کارهای ارزشمندی را انجام داده و انجام می‌دهند ولی آقای فرماندار واقعا امکانات بیمارستان خیلی کم است با وجود جاده ترانزیت و اتوبان با حضور سالانه بیش ازچهار میلیون زائر و گردشگر به این منطقه عرض می‌کنم که باید همانند مرکز شهرستان یک بیمارستان با تمامی تجهیزات با کمک دولت مردمی آقای رئیسی و خیرین  ساخته شود.

قاسمی به سفر مقام معظم رهبری در 14 شهریور سال 95 به اقا علی عباس (ع)  و اعتبار 10 میلیارد تومان مصوبه هیئت دولت جهت تقویت زیر ساخت‌های  آستان مقدس آقا علی عباس(ع) تخصیص یافت که  فقط  دو میلیارد تومان آن به وسیله بنیاد مسکن جذب شد و از نماینده دولت در شهرستان می‌خواهیم در جهت احیای هشت میلیارد تومان باقی مانده اقدامات لازم انجام دهد.

  امیدوار به متلاشی شدن ائتلاف کثیف سعودی هستیم  

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر علیه‌السلام اردستان اظهار داشت: شهید نمر که برای دفاع از مظلومیت شیعه به شهادت رسید که این روزها سالگرد شهادت اوست و متأسفانه کسی یادی از او نمی کند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحر به فرد شهید سلیمانی افزود: مکتب شهید سلیمانی خصوصیاتی داشت که یکی از آن‌ها خالص بودن برای خدا و به علائم و نشانه‌ها توجه‌ای نداشت و منیت‌های درونی و برونی را به دور ریخته بود و دیگری علم و عمل بود که هردو را باهم داشت.

امام جمعه اردستان گفت: شهید سلیمانی احترام ویژه‌ای به مردم و محرومان و خانواده شهدا داشت و ذوب در ولایت بود و احساس مظلومیت در برابر مظلومان داشت و این از خصوصیات این شهید والا مقام بود و خستگی ناپذیری ایشان هم زبانزد بود که بالاخره به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید.

وی ضمن ابراز امیدواری از خروج آمریکا از کشور عراق همانند خروج نیروهای آمریکایی از کشور افغانستان ابراز داشت: آمریکا به زودی از عراق خارج خواهد شد که این‌ها همه از زحمات و تلاش‌های شهید سلیمانی بود که در حال به ثمر نشستن است.

حجت‌الاسلام دهشیری ضمن اشاره به مذاکرات هسته‌ای توسط تیم مذاکره کننده در وین بیان کرد: انتظار است تا تیم مذاکره‌کننده در وین تلاش خود را بالا ببرند و با توحه به سال نو میلادی امیدواریم ائتلاف کثیف سعودی هم از هم بپاشد.

وی ضمن اشاره به حضور شهدای گمنام در شهرستان اردستان تاکید کرد: عطر وجود شهیدان در کل کشور به مشام می‌رسد که در 15 دی‌ماه در اردستان شاهد حضور شهدای گمنام هستیم که نیاز به دعوت نیست و شهدا خودشان مردم را به صحنه خواهند کشید.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی ضمن اشاره جمعه کاشان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران از تصمیم رئیس هیئت فوتبال برای تعلیق مسابقات لیگ دو تهران قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران؛ غلامرضا سلیمانی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران درباره تصمیم اخیر میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان مبنی بر تعلیق موقت بازی‌های لیگ دو فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور و بی احترامی به جایگاه مقام داوران فوتبال گفت: متاسفانه با استناد به گزارش ها و مستندات موجود مبنی بر برخورد نامتعارف و غیر اخلاقی مقامات رسمی یکی از باشگاه‌های دسته دوم تهران با داور مسابقه صحنه‌هایی خلق شد که افکار میلیون‌ها ورزش دوست را جریحه دار کرد؛ لذا به محض اطلاع از این درگیری ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران و ریاست کمیته انضباطی وارد عمل شده و با تدابیر به موقع ضمن صدور حکم موقت علیه عوامل متخلف به منظور دلجویی از داوران عزیز و صیانت از جایگاه رفیع آنان تمامی مسابقات استان تهران را با هدف آرامش بخشیدن به عوامل اجرایی فوتبال تهران همچنین رسیدگی دقیق تر و کامل تر اتفاقات حادث شده معلق کردند.

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

سلیمانی ادامه داد: جامعه داوری استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه میرشاد ماجدی، ریاست هیئت فوتبال استان تهران که با ورود به موقع و بدون فوت وقت خود به ماجرای اخیر که در نوع خود کم سابقه بوده و قطعاً موجب رفع تضعیف داوران خواهد شد، کمال قدردانی را از ایشان دارد و همچنین خواستار برخورد شدید با مسببان اینگونه رفتارها که البته حسابشان با مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق مدار که با وجدان و شرافت کاری تابع تصمیمات و قوانین بازی هستند جدا بوده، است، از مسئولان مربوطه می‌خواهد بدون اغماض نسبت به صدور حکم علیه متخلفان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم