Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ کوشکی جانشین مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند گفت: صبح امروز ۴۳۵ نفر از جوانان مومن، متعهد و انقلابی استان در سه رشته ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی در محل دانشگاه بیرجند برای ورود به دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی، با یکدیگر رقابت کردند.

او گفت: این افراد ۵ آبان در آزمون ثبت نام کرده اند و افرادی که در این آزمون پذیرفته شوند، برای ادامه فرآیند استخدام و انجام معاینات پزشکی و آمادگی جسمانی به تهران اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کوشکی گفت: قرار است افراد پذیرفته شده پس از اتمام این مراحل در نیرو‌های چهارگانه ارتش استخدام شوند.  

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون استخدامی دانشگاه افسری آمادگی جسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

دیگر خبرها

  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه