Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد نه تنها اینگونه اقدامات و بیانیه‌ نویسی ‌ها مفید نیست بلکه در آینده تبدیل به معضل خواهد شد. به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، حسین عبداللهی در خصوص بیانیه نویسی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه چرا کمیته انضباطی در این خصوص واکنشی نشان نمی‌دهد اظهار داشت:

به عنوان یک فرد علاقه‌مند به فوتبال باید اشاره کنم نه تنها اینگونه اقدامات و بیانیه‌ها مفیدی نیست بلکه در آینده تبدیل به معضل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

روز گذشته آقای صالحی رئیس کمیته استیناف اظهار نظری انجام داد که جالب بود. وی مدعی بود شاید این اقدامات برای تاثیرگذاری روی کمیته استیناف باشد ولی این کمیته کار خود را انجام می‌دهد و توجهی به اینگونه موارد نخواهد داشت.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:

اعضای کمیته انضباطی فدراسیون در این زمینه تمامی امور را پیگیری می‌کنند، چون در ابتدای هفته هستیم در همین چند روز اقدامات لازم را انجام داده و به این قضایا ورود می‌کنیم. قطعا شخص  آقای حسن زاده و تمامی ارکان کمیته انضباطی تصمیم لازم را در اینگونه زمینه‌ها اتخاذ خواهند کرد.البته تاکید می‌کنم اینگونه بیانیه نویسی در روند تصمیم گیری دستگاه‌های ذیربط نیست.

عبداللهی تصریح کرد:

در آئین نامه کمیته انضباطی اشاره شده هرگونه اظهارنظر توسط عوامل باشگاه‌ها علیه یکدیگر مصداق بارز نشر اکاذیب محسوب شده و در صورت لزوم برخورد کمیته انضباطی را در پی خواهد داشت. مطمئنا این رویه پسندیده نیست و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟