Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس این طرح ، کسانی که مایل هستند در تامین مالی پروژه های بازسازی عتبات عالیات کمک کنند می‌توانند با مشارکت اقساطی در این پروژه‌ها سهیم شوند.
وی گفت:بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان به عنوان تامین کننده منابع مالی اجرای طرح بنای نور با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام موسوی ابراز امیدواری اجرای طرح "بنای نور" با همراهی و مساعدت بانک قرض الحسنه رسالت استان ، مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را برای همه قشرها فراهم کند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:شعب این بانک در خوزستان می‌توانند در قالب مشارکت اقساطی ، تسهیلات قرض الحسنه از پنج میلیون ریال تا ۱.۵میلیارد ریال را به متقاضیان بپردازد.
حسام باشی زاده افزود: این تسهیلات به نام فرد درخواست کننده خواهد بود و پس از موافقت با پرداخت تسهیلات ، کل مبلغ به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز می شود و فرد متقاضی (مشتری) اقساط وام را به صورت ماهانه به بانک پرداخت خواهد کرد.
وی گفت: تقاضای دریافت تسهیلات برای مشارکت اقساطی در کمک به بازسازی عتبات عالیات به ۲صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود و نیاز به ضامن نیز ندارد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در خوزستان در ادامه افزود: بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه  ۱۲ تا ۶۰ماهه خواهد بود.
به گزارش ایرنا ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان چندین پروژه در شهرهای مقدس عراق از جمله مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلا و صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف برعهده دارد.
این ستاد تاکنون پروژه های مهمی از جمله طلاکاری ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف و بازسازی کامل حرم زینب(س) در سوریه را با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و بدون دریافت هیچ گونه اعتبار دولتی به سرانجام رسانده است.

برچسب‌ها ستاد بازسازی عتبات عالیات بانک ها خوزستان مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات بانک ها خوزستان ستاد بازسازی عتبات عالیات بانک ها خوزستان مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات بانک قرض الحسنه رسالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه