Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات انتخابی تیراندازی با کمان در بخش کامپوند برای حضور در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور ۴۶ دختر و ۶۵ پسر، جمعه (۱۰ دی ماه ۱۴۰۰) به مدت یک روز در سامانه فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال حیدرزاده و فائزه جعفریان، دو کماندار استان، در این دوره از رقابت‌ها با سایر کمانداران کشور به رقابت پرداختند که در نهایت فائزه جعفریان با درخشش در این رقابت‌ها توانست سهمیه حضور در تیم ملی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید

دعوت از کماندار نوجوان چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی

در حال حاضر شش نفر برتر در بخش بانوان و شش نفر برتر در بخش مردان به اردوی تیم دانشجویان دعوت شدند که در نهایت از بین این افراد سه نفر در بخش بانوان و سه نفر در بخش مردان در مسابقات یونیورسیاد چین در سال ۱۴۰۱ شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تیراندازی با کمان سهمیه حضور مسابقات انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر

ایسنا/یزد تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول، ظهر امروز (۷ اردیبشهت) موفق شد با شکست نماینده هیات فوتبال اصفهان سهمیه حضور به لیگ برتر فوتسال ایران را برای خود به ارمغان آورد.

بانوان فوتبالیست چادرملو اردکان که پیش از این هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند؛ امروز سومین حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند.

در این بازی «شیرین صفار» و «زهرا قربانی» از روی نقطه پنالتی و «مهدیه محمدزاده» و «فاطمه قهرمانی» نیز هر کدام یک گل برای چادرملو اردکان به ثمر رساندند.

شاگردان «فاطمه نادریان» در تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان با حداکثر امتیاز جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

به گزارش ایسنا این اولین حضور یک تیم فوتسال بانوان از استان یزد در سطح یک فوتسال ایران است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری