Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:36:15 GMT

وزیر کشور از تالاب جازموریان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۰۸۶۳

وزیر کشور از تالاب جازموریان بازدید کرد

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی و جمعی از مسولان استانی و شهرستان جیرفت، وزیر کشور را در سفر به جنوب کرمان همراهی می کردند. 

استاندار کرمان در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت بخش جازموریان و تاثیری پذیری آن از سیلاب و جایگاه و اهمیت تالاب جازموریان ارائه داد. 

وزیر کشور و هیات همراه پس از بازدید هوایی از تالاب جازموریان در روستای پِنگ با مردم گفت‌وگو و مشکلات آنها را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دکتر وحیدی همچنین در بازدید میدانی در این روستا از چند واحد مسکونی که در سیل اخیر دچار آبگرفتگی شده بودند، بازدید کرد و پای صحبت ساکنان آن نشست.

احمد وحیدی وزیر کشور به منظور بررسی مناطق سیلزده جنوب کرمان روز پنجشنبه در فرودگاه جیرفت مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

سیلاب طی روزهای گذشته سبب ایجاد خسارات زیادی در بخش های کشاورزی، مسکن، برق، راه، آب و دام شهرستان های قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب شد که بلافاصله رییس جمهور دستور رسیدگی فوری به این مناطق را صادر کرد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری نیز روز گذشته (چهارشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وار استان کرمان شد و بصورت هوایی و زمینی مناطق سیلزده را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور روز گذشته برای بررسی مناطق سیلزده هرمزگان وارد این استان شد و در ادامه بررسی های میدانی امروز وارد شهرستان جیرفت شد.

برچسب‌ها وزیر کشور جیرفت سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور جیرفت سیل وزیر کشور جیرفت سیل وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد