Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا مُلا «قادر قادری» در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: در کشفیاتی که از چند مدت پیش به دست آمده مشخص شد هیچ کدام از قاچاقچیان سلاح اهل این شهرستان نیستند و نباید نام و یاد پاوه در اذهان عمومی لکه دار شود.

وی ادامه داد: درخواست ما از مقامات مرتبط این است یا این کشفیات رسانه ای نشود و یا با ذکر جزییات قاچاقچیان رسانه ای شود تا همگان بدانند پاوه ای ها سهمی در قاچاق اسلحه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاوه گفت: شهرستان پاوه مهد عارفان و شخصیت ها و بزرگان دینی است و مردم این شهرستان در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشهای آن کارنامه درخشانی دارند و نباید با هر بهانه ای این تاریخ درخشان را مخدوش کرد.

ماموستا قادری تصریح کرد: امروز فرایض دینی به بهانه مسائل مختلفی از جمله بیماری کرونا ، تضعیف شده و ضرورت دارد روحانیون بیشتر از گذشته تلاش کنند.

وی اظهار داشت: وضعیت معیشتی و اقتصاد و اشتغال ، فضای مجازی ، ماهواره و اینترنت به روش های مختلف ارزش های مسلمانان را نشانه گرفته اند و باید در این راه سینه سپر کنیم.

ماموستا قادری اضافه کرد: اقامه نماز اولین عبادتی است که بر رسول گرامی اسلام(ص) تکلیف شده و ترک آن به هیچ عنوان صحیح نیست چرا که ترک نماز از گناهان کبیره است.

ماموستا قادری افزود: در روایت بزرگان دینی آمده است که کسی که نماز را ترک می کند ، برکت از عمر او می رود ، سیمای صالحین از چهره او محو می شود ، دعای او مستجاب نمی شود و دعای صالحین نیر شامل حال او نمی شود.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: در ۶۵ آیه قرآن کریم در مورد نماز مباحثی ذکر شده و رسول گرامی اسلام (ص) نیز ۱۷٨ حدیث درباره به اقامه نماز و ترک نکردن آن و فواید و عواقب نماز عنوان فرموده است.

ماموستا قادری تصریح کرد: یکی از مشکلات عصر ما ، عدم تعلیم ، آموزش و تربیت برای اقامه صحیح نماز است و فقط آن را ساده تلقی می کنیم اما رسول گرامی اسلام (ص) ۱۳سال در مکه مکرمه مردم را برای اقامه نماز  و خداپرستی و توحید آماده و آموزش داد.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۲ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها سلاح گرم قاچاق مناطق مرزی پاوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلاح گرم قاچاق مناطق مرزی سلاح گرم قاچاق مناطق مرزی پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ

به‌مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

وی افزود: شنبه 15 اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق(ع)، ارادتمندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت ساعت 9 صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) به سوگواری می‌پردازند.

سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود