Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ سخنرانی بایدن در سالگرد حمله به کنگره را "نمایش سیاسی" و با هدف ایجاد حواس پرتی خواند.

به گزارش برنا به نقل از هیل، دونالد ترامپ در واکنش به سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که این سخنان و تاکید بر نقش او در شورش باعث تعمیق شکاف های سیاسی در کشور می شود.

ترامپ در بیانیه‌ای که درست در پایان سخنرانی ترامپ منتشر شد،این سخنرانی را " نمایش سیاسی" خواند و گفت: این تئاتر سیاسی فقط یک حواس پرتی برای این واقعیت است که بایدن به طور کامل شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ گفت که بایدن "امروز از نام من برای تجزیه بیشتر آمریکا استفاده کرد."

در حالی که بایدن به طور غیرمستقیم ترامپ را مسئول این شورش دانست و در طول سخنرانی بارها به رئیس جمهور سابق اشاره کرد، اما نام ترامپ را برزبان نیاورد

ترامپ در این بیانیه بار دیگر بر ادعاهایش مبنی بر تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ تاکید کرد و به این نکته اشاره کرد که چرا کمیته منتخب مجلس نمایندگان که در مورد حملات ۶ ژانویه تحقیق می کند "در مورد انتخابات ریاست جمهوری تقلبی ۲۰۲۰ بحث نمی کند؟"

او دوباره گفت "دروغ بزرگ" خود انتخابات است و نه ادعای او مبنی بر تقلب در نتیجه.

ترامپ مدعی شد: "به این دلیل است که آنها پاسخ یا توجیهی برای آنچه اتفاق افتاده است ندارند. آنها از چیزی فرار کردند و این منجر به نابودی کشور ما می شود." "آنها می خواهند همه گفتگوها در مورد انتخابات "لغو" شود."

تلاش‌های قانونی متعدد ترامپ و متحدانش در اعتراض به نتایج انتخابات در دادگاه‌های سراسر کشور از جمله تا دیوان عالی شکست خورد. نتایج انتخابات تایید شده توسط هر ایالت نیز معتبر تلقی شد.

شورش ۶ ژانویه تلاشی از سوی حامیان ترامپ برای جلوگیری از شمارش آرای کالج الکترال توسط کنگره بود که پیروزی بایدن را تأیید می کرد.

بایدن در سخنانش ترامپ را "رئیس جمهور سابق شکست خورده" خواند. بایدن گفت: «او فقط یک رئیس جمهور سابق نیست، او یک رئیس جمهور سابق شکست خورده است که با اختلاف بیش از ۷ میلیون رای شما و در یک انتخابات کامل و آزاد و منصفانه شکست خورده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورش تئاتر رئیس جمهور انتخابات مجلس انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری تئاتر رئیس جمهور رئیس جمهور آمریکا برنا رئیس جمهور سابق شکست خورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان