Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:47:12 GMT

امید فجری‌ها به بازگشت دوباره(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۷۶۶۳

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی امید زیادی به بازی خانگی این هفته خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که در بازگشت خود به لیگ برتر پس از چند نتیجه خوب، مدت زیادی است روی دور باخت افتاده و چندین هفته حتی موفق به گلزنی هم نشده، این روزها در جدول رده‌بندی لیگ شرایط جالبی ندارد و چشم به کسب امتیازات از بازی‌های خانگی خود دوخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رسول فلاح، مدیرعامل فجر سپاسی که پس از هشت سال موفق شده به همراه علی‌اصغر کلانتری تیم محبوب شیرازی‌ها را لیگ‌برتری کند، امروز بار دیگر در تمرینات این تیم حاضر شد و برای بازگرداندن روحیه به این تیم با کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت‌وگو کرد و حرف‌های آنها را شنید. 

 

این تیم که گفته می‌شود به طور قطع چند بازیکن خوب لیگ برتر را در نیم فصل به‌عنوان سرباز در اختیار خواهد داشت، تا هفته سیزدهم و تا اینجا تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده و با توجه به هم امتیازی با تراکتور، فردا یک بازی ۶ امتیازی را در انتهای جدول پیش‌رو خواهد داشت که امتیازات آن برای هر دو تیم حائز اهمیت ویژه است.

 

 

فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آخر هفته قبل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در شهر‌های مختلف برگزار شد. خود ویژگی جام حذفی باعث حساسیت بازی‌ها می‌شود، به خصوص که دیگر تیم بزرگ تهرانی در این مرحله حذف شد و هفت نماینده از لیگ برتر به همراه یک تیم از لیگ آزادگان به جمع ۸ تیم برتر در جام حذفی رسیدند. حالا دوباره با برگزاری مسابقات هفته بیست و پنجم تنور رقابت‌های لیگ برتر داغ خواهد شد. هفته‌ای که دو فینال بزرگ لیگ را در دل خود جای داده است، دو بازی پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال که می‌تواند تکلیف بالای جدول را تا حدود زیادی مشخص کند.

اما حالا که در آستانه ۶ بازی آخر فصل ایستاده‌ایم بد نیست مقایسه‌ای کلی از آنچه در پنج ششمی که از لیگ گذشته بین خود تیم‌ها داشته باشیم. ۲۴ هفته از یک لیگ ۳۰ هفته‌ای، یعنی پنج ششم از کل مسابقات سپری شده و تیم‌ها در هر دو نیم فصل اول و دوم ۹ مسابقه انجام داده‌اند. با مقایسه جایگاه تیم‌ها در پایان هفته نهم دور رفت و هفته نهم دور برگشت می‌توان به اطلاعات بسیار با ارزشی رسید که برای ۶ هفته پایانی به ما نقشه مسیر و راه می‌دهد.

در پایان هفته نهم دور رفت استقلال با ۲۰ امتیاز صدر نشین بود. سپاهان و پرسپولیس با ۱۹ امتیاز به خاطر تفاضل گل دوم و سوم بودند، گل گهر ۱۶ امتیاز داشت و چهارم بود. سه تیم ملوان، تراکتور و ذوب آهن با ۱۵ امتیاز و به خاطر تفاضل گل متفاوت در پله‌های پنجم تا هفتم بودند. شمس آذر و مس با ۱۴ امتیاز و با تفاضل گل برابر به خاطر گل زده در رتبه‌های هشتم و نهم و آلومینیوم با ۱۳ امتیاز در پله دهم، آخرین تیمی بود که امتیازاتش دو رقمی شده بود. یعنی از هر بازی حداقل یک امتیاز داشت.

در جمع شش تیم پایین جدول سه تیم هوادار، پیکان و صنعت نفت با ۷ امتیاز به خاطر تفاضل گل در رتبه‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم بودند. نساجی و فولاد ۶ امتیاز داشتند و در رتبه ۱۴ و ۱۵ نشسته و استقلال خوزستان با فقط ۳ امتیاز قعرنشین مطلق جدول بود. اما در دور برگشت که تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند و کسب امتیاز به مراتب سخت‌تر است، باید جالب باشد که چه در صدر و چه در قعر جدول تیم‌ها امتیازات بیشتری نسبت به دور رفت دارند! صدرنشین هفته نهم دور برگشت ۲۲ امتیاز دارد و قعرنشین ۵ امتیاز، یعنی هر دو ۲ امتیاز از نمونه مشابه خود در پایان هفته نهم رفت بیشتر جمع کرده‌اند!

در جدول دور برگشت پرسپولیس با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. استقلال ۲۱ امتیاز دارد و با یک فاصله عجیب و غریب مس با ۱۵ امتیاز در پله سوم نشسته است. سپاهان، پیکان و ملوان سه تیم ۱۴ امتیازی هستند که به ترتیب در پله چهارم تا ششم ایستاده‌اند. تراکتور و استقلال خوزستان ۱۲ امتیاز دارند و دو تیم انتهایی نیمه اول جدول هستند.

در بالای نیمه دوم جدول سه تیم گل گهر، هوادار و شمس آذر با ۱۱ امتیاز به ترتیب نهم، دهم و یازدهم هستند. نساجی با ۹ امتیاز از ۹ بازی دوازدهم است، دو تیم ذوب آهن و آلومینیوم با ۸ امتیاز در پله سیزدهم و چهاردهم نشستند و بالاخره دو تیم قعرنشین نیز دو نماینده خوزستان یعنی فولاد و صنعت نفت به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز هستند.

از شمایل کلی این جدول می‌توان به بسیاری حقایق رسید. اینکه کدام تغییر و تحولات در تیم‌ها مثبت بوده و کدام نتیجه منفی داشته است. اینکه کدام تیم‌ها روند صعودی را طی کرده‌اند و کدام‌ها برعکس، عقبگرد داشته‌اند. حضور دو نماینده خوزستان در پایین جدول در دور برگشت دردناک است، درست مثل سقوط ذوب آهن که کمتر از نیمی از امتیازات دور رفت را در ۹ هفته برگشت جمع آوری کرده است. اما به شکل کلی تیم‌های پرسپولیس، مس، پیکان، استقلال خوزستان، هوادار و نساجی، شش تیمی هستند که در دور برگشت در همین ۹ هفته پیشرفت داشته‌اند و فولاد با همان ۶ امتیاز دور رفت در همان رتبه پانزدهم، تنها تیمی است که جایگاهی بدون تغییر داشته است!

۹ تیم دیگر لیگ جملگی در دور برگشت نتایج ضعیف‌تری گرفته‌اند. حال چه مثل سپاهان تنها دو پله سقوط کرده باشد، چه مثل ملوان یا تراکتور که یک پله پایین‌تر آمده و البته که استقلال تنها پارادوکس این جدول است که نسبت به دور رفت در ۹ بازی یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله در جدول پایین‌تر آمده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین