Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی دولت خدمتگزار و کمک به قشر محروم به خصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برنامه ریزی از سوی فرمانداری و شبکه بهداشت درمان شهرستان گناوه برای دعوت از تعدادی از پزشکان متخصص در شهرستان گناوه صورت گرفت.

محمدتقی صفری افزود: این پزشکان متخصص در سه حوزه چشم پزشکی، ارتوپدی و زنان به مدت دو روز در شهرستان گناوه حضور یافتند و به صورت رایگان به بیماران ارائه خدمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده هزینه ویزیت و دارو این بیماران رایگان بود و در صورت نیاز به عمل جراحی برای این افراد هماهنگی لازم انجام شد تا عمل جراحی نیز به صورت رایگان انجام شود.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم که در آینده نیز بتوان با استمرار این گونه برنامه‌ها، از این پزشکان متخصص برای ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان بهره برد.

ارائه خدمات در سه حوزه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط فرماندار شهرستان گناوه برای حضور تیم پزشکی جهادی شامل چشم پزشک، ارتوپد و متخصص زنان در شهرستان، این شبکه هماهنگی‌های لازم را برای حضور تیم پزشکی انجام داد.

عصمت حیدری افزود: از حدود یک ماه قبل که در جریان این امر قرار گرفتیم جلسات هماهنگی با دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان برگزار شد تا افراد تحت پوشش این دو نهاد حمایتی که نیاز به دریافت خدمات درمانی در این سه حوزه را دارند به شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی کنند.

وی گفت: با تهیه لیست بیماران این دو نهاد حمایتی، برای تکمیل ظرفیت خالی باقی مانده از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان نیز خواسته شد تا لیست بیماران بی بضاعت تحت پوشش این مراکز بهداشتی درمانی را تهیه و معرفی کنند که به لیست بیماران ویزیتی اضافه شد.

وی تصریح کرد: این سه متخصص در شهرستان حضور یافتند که در هر تخصص و طی سه شیفت بر اساس لیست تهیه شده با بیماران تماس تلفنی برقرار شد و مکان حضور متخصصین به آنها از سوی شبکه بهداشت اطلاع رسانی و توسط پزشکان ویزیت شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و افراد بی بضاعت معرفی شده مراکز بهداشتی، افراد سالمند و عادی نیز که از حضور متخصصین اطلاع یافته بودند خارج از نوبت ویزیت شدند.

وی گفت: برای ارائه خدمات بهینه به بیماران با هماهنگی‌های لازم با بیمارستان و کلینیک امام خمینی (ره) گناوه همه تجهیزات مورد نیاز و امکانات لازم پزشکان متخصص به خصوص چشم پزشک در اختیار آنها قرار گرفت تا بتوانند بیماران نیازمند شهرستان را طی این دو روز ویزیت کنند.

تامین هزینه داروها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ادامه داد: با بینایی سنج نیز هماهنگی‌های لازم انجام شد تا هم به عنوان دستیار در کنار چشم پزشک حضور داشته باشد و برای افرادی که به تجویز پزشک نیاز به عینک دارند با هزینه کمتر عینک تهیه شود همچنین با یکی از داروسازهای شهر نیز برای ارجاع نسخه‌ها هماهنگی شد و نسخه‌های ارجاعی بدون دریافت حق فنی داروخانه‌ها پیچیده شد.

وی گفت: هزینه داروهای پزشک متخصص چشم رایگان و توسط خود پزشک پرداخت شد و در دو تخصص دیگر نیز با صحبت‌هایی که با خیرین انجام شد قرار بر پرداخت هزینه داروها شد و هزینه داروها برای این دو تخصص نیز رایگان شد.

حیدری اضافه کرد: اسامی بیماران ویزیت شده در این سه تخصص که به تشخیص متخصص نیاز به عمل جراحی دارند توسط همین متخصصین مشخص و توسط همکاران ما یادداشت شد تا در مرکز استان یا شهرستان عمل جراحی به صورت رایگان انجام شود.

وی گفت: از همه همکاران که از یک ماه قبل و در طی دو روز گذشته حتی در روز تعطیل همکاری لازم را انجام دادند تا ویزیت و خدمت به بیماران به بهترین نحو انجام شود و از فرماندار محترم و این گروه متخصصین تقدیر می‌کنم.

کد خبر 5394490

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه فرمانداری گناوه کمیته امداد امام خمینی تیم پزشکی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه سیلاب شهید سلیمانی شهید گمنام ایام فاطمیه تشییع شهدا خسارات سیلاب کرمانشاه شهید شهرستان گناوه درمان شهرستان پزشکان متخصص شبکه بهداشت عمل جراحی چشم پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان ضمن اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: ۹میلیارد خدمات بسیج سازندگی در اردستان به گروه‌های هدف انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان،  سرهنگ روح‌الله صنعتکار صبح امروز، دوشنبه، در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: جهاد سازندگی در سال 58 به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد و در دوران دفاع مقدس خدمات شایانی را انجام دادند تا جایی که به نام سنگرسازان بی‌سنگر لقب گرفتند و سپس اقدام دو سازمان جهاد و کشاورزی موجب شد به‌تدبیر رهبر انقلاب اسلامی تحت عنوان بسیج محرومیت‌زدایی و سازندگی به‌عنوان یک معاونت فعالیت کند.

وی افزود: بسیچ سازندگی تاکنون توانسته است کنار قرارگاه مهندسی خاتم‌الانبیاء(ص) در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومت در کشور خدمات خوبی را انجام دهد و مورد استقبال طبقات محروم و بخش‌های مختلف قرار بگیرد که می‌توان به حوزه‌های احیای قنوات، تهیه جهیزیه، آسفالت و تعمیرات منازل محرومان اشاره کرد و بسیج سازندگی جزء قرارگاه‌های 11 گانه تعریف شده در سند اعتلای بسیج است.

فرمانده سپاه اردستان با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی اردستان در یکسال گذشته گفت: بسیج سازندگی شهرستان اردستان در پایان سال گذشته رتبه اول استان اصفهان را کسب کرده است و عموما در دو سه سال گذشته در رتبه‌های اول تا سوم بوده است و در حوزه پروژه‌های آبرسانی و اصلاح شبکه داخلی پنج پروژه را با مبلغ 270 میلیون تومان، پروژه آسفالت در 11 مورد که 540 تن قیر دریافت و جهت آسفالت به صورت مشارکتی انجام شده است.

وی ابراز داشت: بسیج سازندگی اردستان در حوزه بازسازی و احیای مرمت 20 قنات شهرستان مبلغ 520 میلیون تومان هزینه کرده و همچنین در احداث نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک با تسهیلات بالای 100 میلیون تومان تعداد 35 نیروگاه برای محرومان احداث شده و ساماندهی و سازماندهی گروه‌های جهادی را هم به تعداد 40 گروه سازمان دادیم که فعال هستند و در سیل‌های اخیر کمک کردند و در کمک به خانواده‌های نیازمند و بسته های معیشتی و جهیزیه و لوازم‌التحریر فعالیت دارند و بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال‌های خرد و کوچک خانگی در زمینه فعالیت‌های کارگاه‌های خیاطی، گلخانه و صنایع تبدیلی 20 مورد اشتغال به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

صنعتکار بیان کرد: تعداد ایجاد و توسعه صندوق‌های قرض‌الحسنه به تعداد 43 صندوق در سطح شهرستان اردستان به صورت محلی داشته‌ایم و در بازسازی، مرمت و احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام منازل محروم هم شش مورد اقدام شده است و در طرح یک میلیارد غرس اصله درخت که رهبر انقلاب اسلامی اعلام کردند، بیش از سه هزار و 500 اصله درخت توسط گروه‌های جهادی غرس شده است.

بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد

فرمانده سپاه اردستان تصریح کرد: سپاه در چهار مرحله مبارزه با بیماری سالک با مشارکت شبکه بهداشت کمک و همراهی کرده است و ایجاد تعداد پنج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و پخت و پز غذای گرم توسط گروه‌های جهادی شهرستان اردستان هم بیش از پنج هزار پرس بین نیازمندان توزیع شده است و سه مرکز مکانی قرارگاه جهادی هم تاسیس شده است که به صورت رسمی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها