Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دبیر کنگره شهدای ستاد یادواره ملی شهدای استان اردبیل گفت: ایجاد نفاق و تفرقه در جامعه اسلامی توسط استکبار جهانی به نوعی جنگ تلفیقی اقتصادی و روانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در یادواره شهدای معلم تربیت بدنی و سلامت در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار کرد: ایجاد نفاق و تفرقه در جامعه اسلامی توسط استکبار جهانی به نوعی جنگ تلفیقی اقتصادی و روانی است که با هدف شکست روحیه ملت انجام می‌شود که به همین منظور باید هوشیاری و آگاهی مبنای کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال ناامیدی و خسته کردن ملت ایران هستند که به همین منظور شیوه‌های مختلف در این جنگ بزرگ به کار گرفته شده و دشمنان با تحریم‌ و توطئه‌های مختلف به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند تا با حربه‌های مختلف نسل جوان و امروزی را ناامید کنند.

کریمیان تصریح کرد: آگاهی نسل جوان و امروزی با ترفند و شگردهای دشمنان نیازمند تسلط کافی به حربه‌های دشمنان است تا بتوانیم با اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را شکسته و عزت روزافزون جامعه اسلامی را رقم بزنیم و امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را برای همیشه ثبت و ماندگار کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی بیان کرد: تکیه بر توان داخلی برای خنثی‌سازی توطئه‌های اقتصادی، فرهنگی، روانی و اجتماعی یک امری لازم و ضروری است که برای ناامیدی دشمنان نیازمند توجه به این عرصه هستیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان از هر سمت را خنثی کرده و ابهت تحریم‌های دشمنان در جبهه‌های فرهنگی و روانی را زیرسوال ببریم.

هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزارشد برگزاری یادواره شهید سلیمانی در منطقه عشایری دهستان رودخانه‌بر رودان+تصاویر یادواره شهدای غواص و اجتماع عزاداران فاطمی در خواجه ربیع برگزار شد

دبیر کنگره شهدای ستاد یادواره ملی شهدای استان اردبیل گفت: در 43 سال گذشته ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به پیروزی دست یافته که نیازمند استفاده از گنجینه‌های عظیم و تجارب ارزشمند در مسیر پیروزی بهتر و بیشتر هستیم که این موضوع بی‌شک ناامیدی دشمنان را در این عرصه به دنبال خواهد داشت.

کریمیان افزود: تلاش دولت انقلابی و مردم برای حل مشکلات اقتصادی و زیرسوال بردن ابهت تحریم دشمنان در جبهه‌های فرهنگی و روانی بسیار موثر و قابل قبول واقع شده که باید در فضاهای مجازی به این مهم توجه ویژ‌ه‌ای گمارده شود تا از الگوهای نامناسب غربی در بین جوانان استفاده نشود و در این زمینه رسالت مربیان و معلمان برای ترویج آموزه‌های دینی امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/140/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای رودشتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی