Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:55:44 GMT

فوری: بحران کرونا در اردوی تیم ملی فوتسال زنان!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۱۶۰

فوری: بحران کرونا در اردوی تیم ملی فوتسال زنان!

پیش از شروع دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زنان، بحران جدیدی برای ملی‌پوشان به وجود آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از 2 سال تعطیلی با انتخاب فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی جدید، روز گذشته 19 بازیکن به کمپ تیم‌های ملی رفتند تا پس از گذراندن تست کرونا و مشخص شدن پاسخ آن، اردوی 3 روزه تیم ملی از امروز برای کسب آمادگی بیشتر در جهت شرکت در تورنمنت کافا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما با انجام تست کرونا مشخص شد که 3 بازیکن که جزو چهره‌های شاخص دعوت‌شده به اردوی ملی بودند، مبتلا به این ویروس بوده و نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند و با تشخیص کادرفنی این نفرات به خانه رفتند تا دوران نقاهت بیماری را سپری کنند.

چند بازیکن دیگر هم وضعیتی مشکوک به کرونا دارند و قرار است مجدداً تستی از آن‌ها گرفته شود تا وضعیت آن‌ها برای همراهی تیم ملی مشخص شود.

 

باید دید تصمیم کادرفنی برای 3 بازیکن مبتلا به کرونا چه خواهد بود و آیا نفرات جدیدی به اردو دعوت می‌شوند یا خیر؛ ضمن آن‌که در صورت افزایش مبتلایان به کرونا در اردوی تیم ملی فوتسال زنان احتمال لغو اردو نیز وجود دارد.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی

یکی از لیدر‌های سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان