Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در شش ماهه نخست سال‌ جاری میزان ۴۱۳ تن انواع آبزیان زنده خوراکی و زینتی، خرچنگ، شاه میگو، خوراک و مکمل خوراک ماهی از مرز جلفا و نوردوز استان به کشورهای همسایه صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، قاسم جعفروند در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: میزان صادرات انواع آبزیان از مرز نوردوز بر اساس آمار گمرک آذربایجان شرقی، ۴۱۲ تن و از مرز جلفا ۳۵۰ کیلوگرم شامل انواع محصولات شیلاتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۲ هزار قطعه آبزیان زینتی و بیش از ۳۰۰ تن خوراک ماهی و مکمل خوراک ماهی عمده‌ی صادارت بخش آبزیان آذربایجان شرقی را در شش ماهه اول سالجاری به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: با مقایسه میزان صادرات شش ماهه سالجاری با سال گذشته، میزان صادرات حدود دو برابر نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است و با توجه به اینکه بیشتر حجم صادرات استان در شش ماهه دوم سال اتفاق می‌افتد لذا پیش‌بینی می‌شود میزان صادرات امسال به میزان قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

 جعفروند بیان کرد: امیدواریم روند افزایش صادرات محصولات شیلاتی در سالهای آتی نیز ادامه داشته و شاهد ارزآوری بیشتری به کشور باشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تبریز آذربایجان شرقی میزان صادرات شش ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید