Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اتحاد کره جنوبی معتقد است که باتوجه به فضای موجود، اکنون زمان مناسبی برای اعلام پایان جنگ کره در شبه جزیره است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تایمز کره، در این رابطه «لی این یونگ»، معتقد است که نیمه اول سال جاری میلادی "زمان طلایی" برای بهبود روابط میان دو کره و ازسرگیری مذاکرات میان آمریکا و کره شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اعتقاد به نقش این مذاکرات در خلع سلاح کره شمالی، مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی، پیشنهاد پایان رسمی جنگ 1950-1953 را در سخنرانی ماه سپتامبر در سازمان ملل مطرح کرد.

لی، وزیر اتحاد کره جنوبی در مصاحبه خود با تایمز کره گفت: 20 سال از زمانی که ایده پایان جنگ کره برای اولین بار مطرح شده می‌گذرد اما اکنون اولین باری است که هر چهار کشور مربوطه – کره جنوبی،کره شمالی، آمریکا و چین – با کلیات این توافق احتمالی موافقت کرده و واکنش های مثبتی به اعلام پایان جنگ داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: این موضوع به صورت مجزا توسط تمام این کشورها مطرح شد اما از زمانی که رئیس جمهور (کره جنوبی) در ماه سپتامبر پیشنهاد خود را مطرح کرد، تمام گروه‌ها موافقت خود را با کلیات و در فرضیه اعلام کرده‌اند.

به گفته این وزیر کره‌ای "پیش شرط کره شمالی برای بازگشت به مذاکرات عقب نشینی کره جنوبی و آمریکا از سیاست‌های خصمانه خود بوده است."

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی اخبار آمریکا تنش هسته ای کره شمالی اخبار کره شمالی کره جنوبی اخبار آمریکا تنش هسته ای کره شمالی اخبار کره شمالی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

قیمت قطعی و علی الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد | چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

متقاضیان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

کد خبر 849649 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر