Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش رلکنا، سرتیپ دوم ستاد حسین دهکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باندی که اقدام به سرقت از کشتی‌های واقع در لنگرگاه بندرعباس می نمودند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس متلاشی شدند.

وی در ادامه گفت : اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی بندرعباس در راستای تامین امنیت کشتی ها و شناورها در نزدیکی سواحل بندرعباس در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می‌گردند که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار دهکی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل 300 متر طناب کشتی و یک عدد سیم بکسل، تعدادی دستکش و سیم چین،کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان بندرعباسی، مشخص گردید که اقلام مسروقه متعلق به یک فروند کشتی به هویت معلوم می باشد.

دهکی ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده و شناسایی مالک، روند تحویل اقلام سرقت شده به مالک شناور در حال بررسی و اقدام قانونی است.

سردار دهکی خاطرنشان ساخت: در این رابطه یک فروند شناور 55 اسب بخار و یک دستگاه خودرو سایپا، توقیف و 3 سارق دستگیر شدند.

دهکی با اشاره به اینکه در گذشته این باند چندین فقره سرقت از اموال کشتی های مستقر در لنگرگاه بندرعباس انجام داده بودند با اقدام به موقع و ضربتی این باند سارقین توسط مرزبانان متلاشی شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران قرار دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته‌اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مسروقه سارق اخبار حوادث دزدان دریایی سرقت کشتی سارق بندرعباس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازیگران ریحانه پارسا اینستاگرام بازیگران پیشکسوت ایران بازار آزاد ستاره معصومی و مهدی قائدی ستاره معصومی قیمت طلا ریحانه پارسا بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان