Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:31:14 GMT

مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۶۶۷۵

مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - عباسی رییس خانه احزاب استان زنجان در نشست با خبرنگاران به رویکرد‌های اصلی خانه احزاب استان اشاره کرد و گفت: تقویت وفاق میان تشکل‌های سیاسی، ممانعت از شکل گیری احزاب فصلی و فاقد پشتیبانی، تقویت اخلاق سیاسی، کادرسازی و تقویت مردم سالاری دینی، تشویق مردم برای مشارکت‌های سیاسی حول محور منافع ملی، تلاش برای ارتقای فرهنگ حزبی و دفاع از حقوق قانونی احزاب از جمله این رویکرد‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بابیان اینکه مطالبه گری از وظایف اصلی احزاب است، می گوید: البته این مطالبه گری به معنای تخریب و تضعیف نیست بلکه در راستای کمک به مسئولان است.

عباسی بابیان اینکه بخشی از مطالبات دارای ارجحیت و اولویت هستند، گفت: به طور مثال در بحث گرانی و یکسان نبودن قیمت‌ها با وجود موجودی اجناس در استان، باید مسئولان به صورت اورژانسی برای حل مساله وارد عمل شوند و اجازه ندهند تا مردم به مضیقه بیفتند.

او می گوید: بخشی از مطالبات هم هست که نمی‌شود از دولت و دولتمردان انتظار حل سریع مشکلات را داشت که باید در اینگونه مسائل به دولت فرصت داده شود.

رئیس خانه احزاب استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتصابات در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: انتصابات حق مسلم دولت است و نباید در این خصوص سهم خواهی صورت گیرد بلکه عقیده ما این است که در این زمینه به جای دخالت باید به مسئولان کمک کرد.

او بابیان اینکه در این شرایط فعالیت حزبی با دشواری‌هایی موجه است، گفت: فعالیت حزبی مزیتی برای عناصر و اعضای تشکل‌ها ندارد.

عباسی بابیان اینکه توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جدا از هم نیستند، می گوید: اگر به اقتصاد و اجتماع و عدالت توجه نشود توسعه سیاسی هم رقم نمی‌خورد.

رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: امروز مهمترین دغدغه ما وجود تبعیض در جامعه است که بیشتر از هر چیز دیگری این بی عدالتی و تبعیض است که مردم را رنج می‌دهد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم حرکت در مسیر ولایت تأکید کرد و گفت: ولایت ستون انقلاب است و ما باید تلاش کنیم در همراهی با ولایت در راه و مسیر جا نمانیم.

رئیس خانه احزاب استان زنجان از فعالیت ۴۲ حزب و تشکل شناسنامه دار در این استان خبر داد و گفت: پنج حزب نیز در حال احذ مجوز فعالیت در استان هستند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه احزاب تشکل ها خانه احزاب استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند