Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز: راوی شو، مسابقه ای فرهنگی است که مختص استان فارس بصورت یک تلنت (talent) با هدف ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، برگزار خواهد شد.

ستادکنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس و انجمن راویان فجر فارس

با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز و صدا و سیمای مرکز فارس، هنرمندان و همه مردم در راستای معرفی شیوه های نوین روایت گری از فرهنگ ایثار، جهاد مردم ولایت مدار و هنرمند شیراز و استان فارس، مسابقه بزرگ "راوی شو" را در بین آحاد اقشار مردم، به صورت برنامه استعدادیابی، برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این مسابقه_جشنواره، ارتقای فرهنگ و روحیه ایثار و جهاد و شهادت در جامعه و یادآوری ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس و استعدادیابی و کشف راویان و روش های روایت گری نوین، می باشد.

کمیته اجرایی این برنامه، از شهریورماه ۱۴۰۰، عملیات ایجاد زیرساخت ها، هماهنگی ها و امور اجرایی و مقدماتی کار را با رمز مبارک "یازهرا" شروع نموده است.
 
سید رضا متولی، روایت گر دفاع مقدس می گوید: هنر و هنرمند، اصلی ترین سرباز در مقابل جنگ نرم دشمن هستند و می توانند به بهترین نحو ممکن، ارزشها را به منصه ظهور بگذارند.

وی ادامه می دهد: حتی گاهی، مثل همین فیلم جنگ نفتکش ها، غیرتمند بازی می کنند و مثل همان زمان جنگ، ایفای نقش کنند، اما به شکلی که در زمان حال به آن نیاز است.

متولی از تمام اقشار جامعه،  دعوت کرد که در مسابقه راوی شو، فعالانه، شرکت نمایند.

 

انتهای پیام/ف

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روايت گري شهادت ايثار مسابقه دفاع مقدس جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است