Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی طی ایمیلی به فدراسیون کشتی اعلام کرد، محمد مصلایی پور داور المپیکی و S1 و رئیس کمیسون داوران کشتی و نیما صادقی داور درجه S1 کشورمان بعنوان کمک مدرس داوری این اتحادیه انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حالی که چندین سال بود، خلاء نماینده داوری کشتی ایران در اتحادیه جهانی حس می شد، با پیگیری های بعمل آمده محمد مصلایی پور داور المپیکی و S1 و رئیس کمیسون داوران کشتی و  نیما صادقی داور درجه S1 کشورمان بعنوان کمک مدرس داوری این اتحادیه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این به صورت رسمی تنها مرحوم مهدی خالدی بعنوان مدرس داوری در اتحادیه جهانی کشتی (فیلا) فعالیت می کرد و پس از آن، نمایندگان کشورمان به صورت رسمی بعنوان مدرس یا کمک مدرس انتخاب نشده بودند.

بی شک انتخاب دو نماینده از داوری کشورمان بعنوان کمک مدرس نوید روزهای خوبی را برای داوری ایران در کشتی جهان خواهد داد.

فدراسیون کشتی در برنامه دارد تا با حمایت از داوران جوان و مستعد، نسبت به کسب کرسی و جایگاه در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اقدام نماید که انتخاب این داور کشورمان حاصل تلاش های فدراسیون کشتی و رایزنی با مسئولان مربوطه در این اتحادیه بوده است.

بی شک هدف بعدی فدراسیون کشتی ارتقاء داوران کشتی کشورمان از درجه کمک مدرسی به درجه مدرسی داوری در اتحادیه جهانی کشتی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی مدرس داوری کمک مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران

داوران دیدار تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 پنجشنبه 17 خرداد ماه سال 1403 از ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، قاسم مطر از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند. اسامی داوران این بازی به شرح زیر است:

داور:  قاسم مطر علی
کمک داور اول: ناصر سلیم عبدالله
کمک داور دوم: حامد طالب سیف
داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم
ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی
نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • حضور ناظران داوری در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶