Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:54:14 GMT

نشست رئیس فدراسیون اسکی با معاون وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۸۱۳

نشست رئیس فدراسیون اسکی با معاون وزارت ورزش

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در نشستی با معاون وزیر ورزش و جوانان به ارائه گزارش از آخرین وضعیت رقابت‌های انتخابی المپیک زمستانی و کاروان اعزامی به این دوره از بازی‌ها پرداخت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، عباس نظریان، رئیس فدراسیون امروز (دوشنبه) با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان نشستی با سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

نظریان در این جلسه به ارائه گزارشی از المپیک زمستانی، نفرات اعزامی و وضعیت مسابقات انتخابی٫ وضعیت موجود فدراسیون از بابت شرایط توسعه‌ای در رشته‌های زمستانی و برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت حضور در دوره‌های بعدی المپیک زمستانی پرداخت.

 

معاون وزیر ورزش نیز در این جلسه با اشاره به شرایط دیپلماسی بالا و حمایت‌های وزارت ورزش از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی تأکید کرد که برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای توسعه اسکی و ورزش‌های زمستانی دیگر برای استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

    اسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسکی اسکی و ورزش های زمستانی فدراسیون اسکی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی

بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه معاون علمی رئیس‌جمهور اطلاع دقیق داشته باشد، مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت ۷۲ نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال ۴۰۱ بوده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در محل معاونت علمی در روز شنبه 8 اردیبهشت برگزار شد.

خبرنگار تسنیم در این نشست سوال خود را درباره آخرین وضعیت پروژه هواپیمای جت 72 نفره مطرح کرد.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در این نشست درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت هواپیمای جت 72 نفره ایران گفت: در رابطه با پروژه هواپیمای 72 نفره باید بگویم که ایران یکسری هواپیماهای آی آر 140 یا همان ایران آنتونوف 140 در یک دوره‌ای با اوکراین تعریف کرد و این هواپیماها بعضاً در کشور ساخته شدند و 5 فروند نیز وجود داشت و روابط با اوکراین و  سوانحی که هواپیما داشت باعث توقف پروژه شد.

وی تأکید کرد: پروژه از لحاظ حجم فنی و حجم کارهای انجام شده و از نظر زیرساخت‌های موجود در کشور اصلاً زیرساخت آن در کشور وجود دارد. فرض کنید که زیرساخت داشته باشد اگر یک هواپیمای ارتقایافته را به میدان بیاوریم آیا کسی سوار آن خواهد شد؟

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: در یک کارگروه تخصصی که با دستور رئیس جمهور شکل گرفت و بعد از 8 جلسه تخصصی درباره بحث هواپیما به این نتیجه رسیدیم که پروژه هواپیمای 72 نفره به دلایل متعدد از جمله نبود هواپیماهای پایه که می‌خواهد ارتقا پیدا کند و دلایل دیگر، پروژه‌ای نیست که جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور باشد.

اما بعد از سخنان روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه پروژه جت 72 نفره جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور نیست بلافاصله این سخنان با موج‌سواری تعدادی از رسانه‌های معاند ایران همراه شد.

.

در این میان بی‌بی‌سی فارسی تلاش کرد اشاره اخیر دهقانی را متوجه سخنان آیت‌الله رئیسی در سال 1401 کند که در آن رئیس‌جمهور از در دست اجرا بودن پروژه جت 72 نفره خبر داده بود!

پروژه جت 72 نفره‌ای که در نشست خبری اخیر معاون علمی رئیس‌جمهور مطرح شد یک پروژه دانشگاهی است که بیش از 8 سال پیش در دانشگاه‌ امیرکبیر تعریف شد و تا به امروز نیز این پروژه با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده اما بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه دهقانی اطلاع دقیق داشته باشد مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت 72 نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال 401 بوده است در حالیکه پروژه مورد اشاره رئیس‌جمهور، پروژه‌ای مربوط به 2 سال اخیر است اما پروژه مورد اشاره معاون علمی رئیس‌جمهور، پروژه دانشگاهی ساخت جت 72 نفره است که حداقل 8 سال از عمر آن می‌گذرد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت