Web Analytics Made Easy - Statcounter

العربی قطر قصد دارد در لیست لژیونرهایش تغییراتی بدهد

نشریه قطری در گزارشی به عملکرد ضعیف العربی در 4 بازی اخیر و احتمال تغییرات در لیست لژیونرها خبر داد.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال العربی به همراه فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال در این فصل از لیگ ستارگان نتایج خوبی را گرفت ولی در 4 بازی گذشته افت کرده و این عملکرد ضعیف باعث شده تا هواداران خواهان تغییراتی در لیست لژیونرها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «الوطن» در گزارشی به اوضاع بد العربی پرداخت و تیتر زد: زنگ خطر برای العربی به صدر درآمد. رسانه قطری در این گزارش نوشت: العربی این روزها نتایج بدی می گیرد و این باعث شده تا فشار روی یونس علی سرمربی تیم زیاد شود.

العربی در 4 بازی گذشته بردی نداشت و غیبت لژیونرهای تیم در دو بازی اخیر نیز تاثیر زیادی در عملکرد و نتایج تیم داشته است.

به همین خاطر هواداران العربی برای قرار گرفتن در میان 4 تیم نخست جدول در پایان فصل خواهان تغییراتی در لیست لژیونرهای تیم در خط میانی و حمله شدند.

البته تصمیم گیرنده نهایی یونس علی و مدیریت باشگاه العربی است. باید دید سرمربی تیم چه تصمیمی برای تغییرات در لیست لژیونرها در زمستان می گیرد.

فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت در بازی اخیر العربی حضور نداشت و در دیدار پیش رو مقابل السیلیه نیز غایب خواهد بود. با این خبر باید منتظر ماند سرمربی العربی چه تصمیمی درباره هافبک ایرانی می گیرد.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها جلسه فوری مجلس برای بررسی حذف سرخابی ها از آسیا است نه سفر اینفانتینو! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس فوری؛ سردار آزمون گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی فدریکو کیه زا ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد

به گزارش ورزش سه، الاتحاد در هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان در دیدار مقابل الشباب با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. این شکست باعث شد این تیم فرصت صعود به رده سوم را از دست بدهد و به رده پنجم سقوط کند.

مارسلو گایاردو، سرمربی تیم الاتحاد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه در پاسخ به انتقاداتی که به ترکیب تیمش وارد می‌شد، گفت: من تصمیماتم را آنالیز می‌کنم و در هر مسابقه با توجه به ویژگی‌ بازیکنانی که در اختیار داریم، ترکیب را مشخص می‌کنم. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم، این بهترین ترکیب است.

او ادامه داد: من ناامیدی همه را درک می‌کنم. وقتی آرام شویم، می‌توانیم بازی را بهتر آنالیز کنیم. باید فصل را به پایان برسانیم و سپس شرایط را به طور کلی تحلیل کنیم‌. در پایان فصل به راحتی می‌توانیم در مورد شرایطی که پشت سر گذاشتیم، صحبت کنیم. در حال حاضر هیچ توجیهی وجود ندارد. ما در مرحله ناامیدی هستیم اما باید فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

او درباره دلیل غیبت کریم بنزما توضیح داد: کریم بنزما درد داشت و برای این بازی در دسترس نبود. او در مسابقه قبلی ما به صورت کامل بازی کرد و درد داشت.

گایاردو در پایان گفت: غیبت کانته یکی از مشکلاتی است که ما از آن رنج می‌بریم. باید وضعیت او را به صورت روزانه دنبال کنیم تا شرایطش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون