Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از ورود ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید با استاندارد یورو پنج تا پایال سال به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.

علی اصغر نیشابوری اظهار کرد: در مجموع ۲ قرارداد خرید ۲۵ و ۵۸ دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی منعقد شده است.

وی افزود: از قرارداد ۲۵ دستگاهی تا کنون ۱۶ دستگاه اتوبوس به شهرداری تحویل داده شده و ۹ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال تحویل گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین از قرارداد ۵۳ دستگاه نیز ۱۳ اتوبوس تحویل داده شده، ۲۳ دستگاه تا پایان دی‌ ماه تحویل و ۲۲ دستگاه دیگر نیز تا پایان اسفند از سوی خودروساز به شهرداری تحویل داده شده و وارد ناوگان می‌شود.

نیشابوری با بیان اینکه به طور میانگین خرید هر دستگاه اتوبوس چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است، اظهار کرد: این در حالی است که قیمت امروز اتوبوس‌ها به صورت میانگین در بازار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد وی تصریح کرد: تمام این اتوبوس‌ها بنا بر تاکیدات شهردار مشهد کف کوتاه و برای استفاده معلولان دارای رمپ ویژه عبور ویلچر است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: ۸۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده در راستای کاهش آلودگی هوا دارای استاندار یورو پنج که بالاترین استاندارد در کشور است، بوده و میزان آلایندگی آن بسیار پایین است.

نیشابوری در خصوص وضعیت به کارگیری اتوبوس برقی تولید داخل که چندی پیش در مشهد رونمایی شد نیز گفت: اتوبوس برقی که با مشارکت شهرداری مشهد و تولید کننده داخلی ساخته و رونمایی شد، در حال طی دوره تست و پلاک‌گذاری است و اگر موفق به پلاک‌گذاری شود، در فاز اول قرارداد خرید ۱۰ دستگاه و در فاز دوم قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی داخلی برای خط یک BRT منعقد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری مشهد اتوبوسراني دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۸۸ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جنوب این استان جابجا شد که نسبت به سال قبل از آن هفت درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب استان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

وی گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج را عمده کالاهای حمل شده این مدت در جنوب استان ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

مبارکی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در همه دوران‌ها و بحران‌ها خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

کد خبر 6090497

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو