Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:13:04 GMT

چین سومین شهر را نیز قرنطینه کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۲۹۶۰

 

به گزارش تابناک به نقل از فرانس۲۴؛ چین یک شهر دیگر را قرنطینه کرد تا مجموع شهرهایی که به خاطر شیوع کرونا قرنطینه شده‌اند به عدد سه برسد. چین تا حد زیادی شیوع اولیه خود را با ترکیبی از قرنطینه، بسته شدن مرزها و آزمایش‌های انبوه کنترل کرد اما موج جدید کرونا که عمدتاً از سویه اومیکرون است تعداد ابتلاها و بستری‌ها را بالا برده تا سیاست کوویدصفر چین را زیر سوال ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین درحالی شهر بزرگ آنیانگ در استان هنان را قرنطینه کرده که پکن در آستانه برگزاری مسابقات المپیک زمستانی است و چین دوست ندارد این بازی‌ها تحت تاثیر کووید۱۹ و شیوع بیش از پیش این بیماری قرار بگیرد.

چین به ۵ میلیون سکنه آنیانگ اعلام کرده حق خروج از منزل و رانندگی در جاده‌ها را ندارند. هفته گذشته به یک میلیون نفر در یوژو – شهری در هنان – نیز گفته شد که در خانه بمانند. شهر اول هم شیان بود که با ۱۳ میلیون نفر در هفته سوم قرنطینه خود قرار دارد. به نظر می‌رسد با افزایش تعداد شهرهای قرنطینه شده، چین در تامین مایحتاج ضروری مردم این شهرها با مشکل روبرو شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس فرانس۲۴ قرنطینه مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به سومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های کافا دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در ادامه رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز (جمعه) به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.

دختران جوان ایران با پنج گل حریف خود را شکست دادند و به سومین پیروزی پیاپی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کردند. آنها پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را هم شکست داده بودند.

تیم ایران در آخرین بازی خود یکشنبه، نهم ازدیبهشت به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود