Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: زندگی‌ام روز به روز کوچک‌تر شد، ولی دست نیاز به کسی دراز نکردم و از این به بعد هم خدا بزرگ است.

به‌ گزارش جنوب نیوز، اکبر کارگر جم، پیشکسوت استقلال یکی از ارکان اصلی این تیم در سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا بود. کارگر جم که ملقب به سیم‌ خاردار بود در سال ۱۳۵۳ مرد سال فوتبال ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با او گفت‌وگویی درباره وضعیت استقلال و خودش انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

* استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند. فکر می‌کنید چه کسانی مقصر این اتفاق هستند؟

مسئولان در این زمینه سهل‌انگاری کردند. باید کارها را به موقع انجام می‌دادند که این کار را نکردند. برای آسیا بهتر بود استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان شرکت کنند، وقتی این دو تیم نباشند، کیفیت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پایین می‌آید. وجود سرخابی‌ها برای آسیا خیلی مهم بود.

* استقلال بالاخره پس از چند فصل ثبات نسبی پیدا کرده و در صدر جدول قرار دارد. عملکرد این تیم را در پایان هفته چهاردهم چطور ارزیابی می‌کنید؟

فرهاد مجیدی تیم جوانی دارد، بازیکنانی که انگیزه دارند و روز به روز بهتر می‌شوند. برخی مواقع بازی‌های این تیم بهتر است و برخی مواقع بد، ولی کم کم خوب می‌شوند و هر چقدر کنار هم بازی کنند، هماهنگی‌شان بیشتر خواهد شد.

*  از نسل فعلی بازیکنان استقلال کدام بازیکن به سبک دوران بازی‌تان شباهت دارد؟

همه بازیکنان خوب هستند. کسی بازی‌های من را به یاد نمی‌آورد که بگویم چه سبک بازی داشتم. زمان ما این امکانات و شرایط فعلی وجود نداشت. مگر کسی می‌داند من چه مقطع زمانی در استقلال بازی می‌کردم؟

*  یعنی کسی سراغی از شما را نمی‌گیرد؟

خیر، این شما هستید که پس از مدت‌ها سراغم را گرفتید. مردم هم آنطور که باید مرا نمی‌شناسند و نمی‌دانند چه افتخاراتی داشتم. وقتی اسمی از من می‌آید، شاید برخی‌ همینطوری نامم را شنیده باشند یا پدران‌شان چیزی گفته باشند.

* چندی پیش حسن روشن را به دلیل اینکه نشناخته بودند، به ورزشگاه آزادی راه ندادند. فکر می‌کنید اگر به ورزشگاه بروید کسی شما را بشناسد؟

خیر، باید یک نفر را بگذارند تا ورزشکاران و پیشکسوتان را بشناسد و بداند چه کسی می‌آید و چه کسی می‌رود. راهکار ساده‌ای وجود دارد که کارت‌هایی برای پیشکسوتان صادر کنند تا مشکلی برای ورود به ورزشگاه نداشته باشند. باید از مسئولان باشگاه استقلال و دیگر نهادهای مربوط سؤال کرد که چرا سراغی از ما نمی‌گیرند. صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان وظیفه دارد به مشکلات پیشکسوتان رسیدگی کند.

*  وضعیت زندگی‌تان چطور می‌گذرد؟

زندگی‌ام روز به روز کوچکتر شده است. کار ثابتی نداشتم که درآمد ثابتی داشته باشم. آپارتمانی داشتم که آن را فروختم، دوباره آپارتمانی خریدم و باز هم مجبور به فروش شدم. خودرویم را فروختم و از جیبم هزینه کردم و دست نیاز به کسی دراز نکردم. کم و بیش با زندگی ساختم و از این به بعد هم خدا بزرگ است.

* وضعیت بیماری‌تان به چه صورت است؟

زیر نظر پزشکان تحت نظر هستم و هر چند ماه باید آزمایش بدهم. مسئولان باید به فکر من و دیگر پیشکسوتان باشد. از شما تشکر می‌کنم که حداقل سراغی از من گرفتید.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی