Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد تابش نژاد روز پنجشنبه در گفت وگوبا ایرنا اظهارداشت: این طرح در خیابانهای جانبازان، صدا و سیما، گلزار و ۶۰ دستگاه از سوی ۲ پیمانکار در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ۱۴.۵ کیلومتر سیم مسی برداشت، ۱۵۸ اصله پایه ضعیف و متوسط احداث و ۸۴ اصل پایه فرسوده و چوبی نیز برداشت و از مدار خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش نژاد هزینه اجرای این طرح را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به سرقت بخش زیادی از شبکه های سیمی در سطح شهرستان افزود:  این طرح به ایمن سازی شبکه برای جلوگیری از سرقت مجد کمک می کند.

تابش نژاد مدیریت مصرف برق در شهرستان را نیازمند همکاری و فرهنگ سازی مردم دانست و تصریح کرد: صرفه جویی مشترکان در پیک بار نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد.

وی تعداد مشترکان برق شهری کهگیلویه را بیش از ۳۹ هزار مشترک ذکر کرد.
شهرستان کهگیلویه با ۱۳۱ هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر، چهار بخش و ۱۰ دهستان است.
این شهرستان ۳۶۵ روستای بزرگ و کوچک دارد.

برچسب‌ها دهدشت انرژی برق مصرف بهینه برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهدشت انرژی برق مصرف بهینه برق دهدشت انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان

سید عباس مینایی در بازدید از کانال‌های شبکه بهره برداری آب مغان اظهار کرد: در سال جدید عملیات لایروبی زهکشی باکس یک به طول ۱۶ کیلومتر با بر آورد هزینه تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال شروع شده و در حال اجرا است.

او افزود: با توجه به مشکلاتی که ممکن بود در برداشت آب و هدایت آب به کانال مغان داشته باشیم، شرکت بهره برداری و زهکشی مغان فرآیند رسوب برداری را آغاز کرد.

مدیر امور منابع آب مغان همچنین به اقداماتی نظیر جاده سازی و شن ریزی (جاده سرویس) به طول ۳۳ کیلومتر، گریدر زنی به طول ۲۵ کیلومتر و عملیات خاکی از قبیل کانال انحرافی رگلاتور ۲، زهکش زیرزمینی پمپاژ ۳، کالورت ۱۵ کیلومتر ۱۹ به مساحت ۳۸۰ هزار متر مکعب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا با هدف اصلاح شبکه و در راستای رضایت‌مندی بهره‌برداران و کشاورزان اجرا می‌شود.

مینایی با اشاره به کمبود آب در منطقه مغان تصریح کرد: از کشاورزان درخواست داریم که در راستای بهبود وضعیت توزیع و تحویل آب نهایت همکاری و همیاری را با عوامل شبکه داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال تنش آبی سال‌های قبل تکرار نشود و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا آبیاری را به نفع زارعین مدیریت کنیم.

مدیر امور منابع آب مغان با اشاره به همکاری تنگاتنگ امور منابع آب مغان با سایر دستگاه‌های متولی، بیان کرد: در راستای رعایت الگوی کشت و جلوگیری از کشت محصولات پرآب بر، هرگونه قرارداد آبیاری و توزیع آب به زارعین منوط به معرفی‌نامه کتبی جهادکشاورزی با درج عنوان نوع کشت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است