Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:47:48 GMT

تامین آب شرب پایدار مطالبه اصلی مردم شهرضا است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۳۳۸۷

تامین آب شرب پایدار مطالبه اصلی مردم شهرضا است

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه محمودی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، اظهار داشت: آب شهرستان شهرضا از چاه تأمین می‌شود و چاه‌های آب به دلیل خشکسالی و یا برداشت‌های بی رویه موجب کیفیت و کمیت نامطلوب آب شده است.

وی افزود: اجرای فاضلاب شهرستان شهرضا از سال ١٣۶٢ آغاز شده و تا به حال حدود ۴٨ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما همچنان مسائل و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهرستان شهرضا بیان کرد: سه سال است که بابت جاده‌های روستایی هیچ هزینه‌ای از مرکز استان دریافت نکرده‌ایم و اکثر پروژه‌ها خیلی کند پیش می‌رود و یا به تعطیل کشانده می‌شود.

وی با اشاره به مرمت قنوات شهرستان، تصریح کرد: هیچ راهی به جز احیا و مرمت قنوات وجود ندارد و از استان خواستاریم که جمع بندی برای این موضوع انجام شود، چرا که درخواست اصلی کشاورزان است و نمی‌خواهیم رزق و روزی آنها دچار مشکل شود.

محمودی بیان داشت: مسکن مهر شهرضا برای دولت نهم و دهم بوده است اما ما همچنان درگیر بدهی پیمانکاران و کوتاهی در خدمات به ساکنان مسکن مهر هستیم که این امر نیازمند پیگیری در شورای مسکن شهرستان و استان است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه حل‌هایی باید برای حاشیه نشینی مطرح شود و پس از آن متعهد شویم که بعد از رفع این مسائل در این محدوده‌ها هیچ‌گونه ساخت و سازی صورت نگیرد.

کد خبر 5399129

منبع: مهر

کلیدواژه: سمیه محمودی آب شرب آب و فاضلاب شهری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان آلودگی هوا قاسم سلیمانی عکس استانها واکسن کرونا مراسم تودیع و معارفه دهه فجر استانداری کرمانشاه ایلام شهرستان شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد