Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» پنجشنبه شب در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در راستای رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از طریق ویدیو کنفرانس با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان‌های سراسر کشور برگزار شد، افزود: جهاد تبیین برای اعلام موفقیت‌های ۴۳ سال گذشته، به تازگی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و این که حضور روحانیت مترقی در سالیان گذشته چگونه بوده و بخصوص این که حرکت امام راحل را برای برقراری عدالت اسلامی تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باید ببینیم کجا بوده ایم و الان کجا می باشیم و امام راحل ما را کجا رسانده که برای ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا حفاظتی چند برابر تعبیه کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: موضوع مهم دیگر غیرت اسلامی است و این که ما می توانیم جهاد غیریت را مطرح کرده و تبیین و تشریح کنیم و غیرت را وسط میدان بیاوریم و توجه و تذکر دهیم زیرا این ها سرنخ های بسیار عالی و مؤثر است که می تواند ما را به سر منزل مقصود هدایت کند.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی ایران مصطفی علماء کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی ایران امام جمعه کرمانشاه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی ایران مصطفی علماء کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است