Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - اله اکرم جانی پور سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در پی بارندگی‌ها که از بامداد امروز شروع شده  و تاکنون ادامه دارد گفت: بارش برف در همه جاده‌های مناطق سردسیری استان از جمله یاسوج به شیراز، یاسوج به بابامیدان، یاسوج به با مارگون، یاسوج به سی سخت و یاسوج به سرفاریاب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در پی بارش سنگین برف جاده سپیدار به سرفاریاب و سی سخت به پادنا تا اطلاع ثانوی قطع است و رانندگان برای رفتن به این دو منطقه از جاده‌های جایگزین تردد کنند.

جانی پور گفت: جاده یاسوج – پاتاوه به دهدشت هم به علت بارش برف در مناطق سردسیری این محور و تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز از ساعت ۱۸ امروز قطع می‌شود و رانندگان برای تردد از این محور از مسیر جایگزین آن جاده یاسوج - بابامیدان تردد کنند.

او گفت: در پی بارش برف سنگین جاده برخی روستا در شهرستان مارگون، آجم، رود ریش و مله خرسک در بخش دیشموک و منطقه سردسیری طسوج چرام و برخی روستا‌های سادات امامزاده علی قطع است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان با بیان اینکه ۶۶ محور برف گیر به طول ۲ هزار و ۴۸۶ کیلومتر و ۷۷ گردنه سخت گذر و برف گیر به طول ۳۳۰ کیلومتر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد گفت: رانندگان برای تردد در این محور‌ها و گردنه‌های برف گیر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

جانی پور به مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری خود داری کنند و در صورت سفر پیش بینی لازم از جمله لباس گرم، مواد خوراکی مورد نیاز را تهیه و از سالم بودن لاستیک‌ها و سیستم ترمز و چراغ‌های خودروی خود مطمئن شوند. 

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بارش راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند