Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: ثبت نام نخستین جشنواره ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینی با اهدافی ازجمله شناسایی برترین‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال و تشکیل بانک اطلاعاتی این بخش در فارس همزمان با سایر استان‌های کشور از ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهروش جلالی گفت: از تمامی ایده‌پردازان، صاحبان فکر و اندیشه در زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی برای شرکت در این رویداد دعوت می‌شود.

او گفت: از جمله محور‌های برگزاری این جشنواره می‌توان به اشتغال و کارآفرینی، مشاغل خانگی، اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان، اشتغال در مناطق روستایی، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار اشتغال معلولین، اشتغال معتادین بهبودیافته، اشتغال زندانیان آزادشده، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال مرتبط با محیط زیست (کارآفرینی سبز) و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی مکران اشاره کرد.

جلالی اهدافی که در برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود را برشمرد و گفت: در این رویداد توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال، کارآفرینی و نوآوری، شناسایی ایده‌های برتر اشتغالزا و کارآفرینانه و تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های برتر و صاحبان ایده دنبال می‌شود.

او گفت: توسعه و ترویج ایده‌پردازی و ایده‌پروری، فراهم شدن زمینه حمایت ازایده.‌های برتر اشتغالزا و عملیاتی کردن آن‌ها، شناخت فرصت‌های ویژه اشتغال و کمک به ایجاد اشتغال پایدار ازجمله دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: ارزیابی ایده‌ها از طریق بررسی موارد نوآورانه، میزان امکان پذیری اجرای ایده، تاثیر بر اشتغال کشور و تعداد اشتغال ایجادی، پایدار بودن اشتغال و نیاز به منابع مالی کمتر برای اجرای آن ایده انجام خواهد شد.

او گفت: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۰ دی‌ماه تا ۱۰ بهمن ماه از طریق سامانه https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir نسبت به ثبت ایده برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: ایده‌های برتر شناسایی شده مورد تقدیر قرار گرفته و اعتبارات لازم جهت اجرایی شدن آن یا از طریق تخصیص بودجه و یا اتصال به سرمایه گذاران تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی ایده پردازان برتر اشتغال و کارآفرینی ایده های برتر برتر اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید