Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:25:35 GMT

سجادی: حضور در رویدادهای مهم باید کیفی باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۶۰۵۸

سجادی: حضور در رویدادهای مهم باید کیفی باشد

وزیر ورزش وجوانان بر حضور کیفی کاروان‌های ورزشی در رویدادهای مهم بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش "ورزش سه و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی صبح امروز به ریاست سید حمید سجادی و با حضور روسای دو ‌فدراسیون‌ ناشنوایان و اسکی برگزار شد.


در این جلسه ارائه گزارش توسط نظریان رئیس فدراسیون اسکی برای حضور در المپیک زمستانی و تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان درخصوص بازی‌های المپیک ناشنوایان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی با تاکید بر حضور کیفی کاروان‌های ورزشی ایران در رویدادهای مهم بین المللی عنوان کرد: باید تلاش کنیم بستر حضور موفق ورزشکاران دارای معلولیت مهیا شود.

 

وی با اشاره به موفقیت‌هایی ورزشکاران ناشنوا و کم‌شنوای کشورمان در مسابقات مختلف اظهار داشت: جامعه ورزش قدردان زحمات این عزیزان است و امیدوارم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که در ابعاد مختلف، ورزش در این حوزه گسترش پیدا کند.


وزیر ورزش و جوانان گفت: با تمام مشکلات ورزشکاران دارای معلولیت آشنا هستیم و تلاش می‌کنیم در رفع آنها بکوشیم.

وی مسئله اشتغال، توسعه فضاهای ورزشی، فراهم نمودن امکانات و تجهیزات برای انجام فعالیت‌های ورزشی، حمایت از ورزشکاران ناشنوا را بخشی از مسائل ورزشکاران ناشنوا دانست و تاکید کرد: درصدد هستیم یک معاونت را مسئول شناسایی و رفع مشکلات آنها کنیم.


وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص اسکی‌بازان کشورمان این نکته را مورد توجه قرار داد که با توجه به پتانسیل اسکی ایران، باید تلاش شود در هر رویدادی نتایج بهتری کسب شود.

 

سجادی کسب تجربه در چنین رویدادهایی را بسیار مهم دانست و گفت: زیرساخت‌های طبیعی و وجود پیست‌های اسکی باید فرصتی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی با سایر کشورها و میزبانی رقابت‌ها شود.

 

حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد