Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: امروز با توجه به تهاجمات نرم دشمن بخصوص در حوزه فرهنگی، در برخی موارد پیچ و خم‌هایی ایجاد می‌شود که گره بسیاری از مشکلات با دعا خیر مادران شهدا باز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر، مسئول قرارگاه فضای مجازی شهرستان بوشهر، فرمانده گردان‌های سایبری ناحیه محور شهرستان و جمعی از بسیجیان با مادر شهد نامدار عمادی به مناسبت روز تکریم مادر و همسران شهدا دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعای خیر مادران شهدا گره‌گشای مشکلات جامعه است

در این دیدار سرهنگ غلامرضا شهابی فرمانده سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: شهدا نسبت به اعمالی که توسط ما مسئولین انجام می‌دهیم ناظر هستند که از مادران شهدا درخواست داریم برای ما دعا کنند تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: امروز با توجه به تهاجمات نرم دشمن بخصوص در حوزه فرهنگی، در برخی موارد پیچ و خم هایی ایجاد می‌شود که گره بسیاری از مشکلات با دعا خیر مادران شهدا باز خواهد شد.

شهابی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس شرایط ویژه و خاصی داشته است، افزود: شهدا مانند انسان‌های معمولی نبودند، شهدا در سبک زندگی و رعایت مسائل مختلف با سایر مردم دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند که بعداز شهادت اطرافیان متوجه می‌شوند.

ترویج فرهنگ ایثار شهادت در فضای مجازی الویت است

مبین شجاعی مقدم مسئول فضای مجازی شهرستان بوشهر در حاشیه این دیدار گفت: امروز ما نسل‌هایی هستیم که توفیق حضور در دفاع مقدس نداشتیم و از نزدیک صحنه‌های جنگ تحمیلی را لمس نکردیم، اما با تمام وجود تلاش می‌کنیم قطره‌ای در برابر دریای بیکران انقلاب اسلامی باشیم و راه شهدا ادامه دهیم.

مسئول فضای مجازی شهرستان بوشهر افزود: در عصر جدید شرایط در فضای مجازی بسیار اثرگذار و حساس است که تلاش داریم در حوزه‌های مختلف اثر گذار و از خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سیدالشهدا مقاوت حاج قاسم سلیمانی دفاع کنیم. برای رسیدن به قله کمال و معرف شهدای مسیر بسیار دشوار است که محتاج به دعای خیر مادران و یادگاران شهدا هستیم.

شجاعی مقدم اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای استان بوشهر در فضای مجازی یکی از مهمترین الویت‌ها است که تاکنون تولیدات دارزشمندی توسط تیم‌های تولید محتوا بسیج، تولید و توسط لشکر سایبری منتشر شده است.

شهید نامدار عمادی کیست؟

شهید نامدار عمادی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۶ در روستای محرزی از توابع شهرستان بوشهر و در خانواده‌ای مذهبی و مؤمن به دنیا آمد.

دوران ابتدایی را در روستای محل تولدش پشت سر گذاشت و پس از وارد شدن به دبیرستان، با شروع جنگ تحمیلی و ویرانگری‌هایی که دشمن در خاک ایران به وجود آورد، به خاطر علاقه‌ی که به انقلاب و اسلام داشت، به عضویت بسیج در آمد و علی‌رغم سن کمی‌ که داشت، عازم میدان نبرد شد.

وی، پس از چند بار اعزام، در سال ۱۳۶۲ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و بعد از گذارندن دوره‌های آموزش تخصصی نظامی، ‌مجدداً به جبهه اعزام شد.

شهید عمادی علاقه‌ی زیادی به میهن خود داشت و برای حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های سرزمینش، حاضر نبود که برای یک لحظه، خاک جبهه را رها کند.

وی، با همه‌ی دوستان و همسایگان، با لطف و محبت رفتار می‌کرد و تا جایی که می‌توانست، به مردم کمک می‌کرد.

هنوز هم مردم روستا، هر وقت اسم ایشان را بر زبان می‌آوردند، جز نیکی و خوبی چیزی را از او به خاطر نمی‌آوردند.

نامدار، پس از حدود ۹ بار اعزام به جبهه که در طی ۴ سال انجام شد، بالاخره در تاریخ ۴/۱۰/۶۵ در عملیات کربلای ۴ و در قالب گردان ابوالفضل (ع) به درجه رفیع شهادت نایل شد.

مدت ۱۱ سال، پیکر پاک وی مفقود بود و بعد از گذشت ۱۱ سال در تاریخ ۱۶/۱۱/۷۵ بود که پس از سال‌ها انتظار، موضوع شهادت ایشان برای خانواده قطعیت یافت و پیکر پاکش در بهشت صادق به خاک سپرده شد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خیر مادران شهدا شهرستان بوشهر فرمانده سپاه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است