Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت که دستگاه های کارتخوان هوشمند سوخت منصوبه در جایگاه ها مستهلک شده اند و تجهیزات جدید در راه است.

به گزارش «انرژی امروز» اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نوسازی جایگاه ها، اظهار کرد: از دو سال قبل که با خرابی های مکرر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت مواجه شدیم، همگان به دنبال ایجاد تغییرات و نوسازی این سیستم بودند ولی متاسفانه تاخیرهایی اتفاق افتاد که منجر به زیان جایگاهداران شده و مردم هم از روال فعلی ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما علی رغم اینکه مسئولیتی در مورد تجهیرات و نوسازی نداریم، برای کمک عملیاتی به دولت و مسئولین نفتی فراخوانی صادر کردیم و خوشبختانه چهار بانک اعلام آمادگی رسمی کردند که به صورت رقابتی و با توافقاتی نسبت به نوسازی و استقرار تجهیزات جدید چه در حوزه سامانه هوشمند سوخت و چه در مورد پرداخت الکترونیک اقدام نمایند که موارد در حال نهایی شدن است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور در مورد حذف یا حفظ کارت سوخت و روش فعلی گفت: ادامه روش سوختگیری با کارت سوخت و یا حذف آن به تصمیمات مسئولین ارشد کشور در آینده بستگی دارد ولی تمامی تلاشها بر این اصل استوار است که تغییرات و نصب تجهیزات جدید برای هر دو حالت جوابگوی نیاز باشد.

قلیزاده با بیان اینکه در توافقات و تفاهمات ضمن هماهنگی با مسئولین کشور و عدم تحمیل هزینه بر دوش جایگاه های سوخت به دنبال نوسازی، استفاده از تکنولوژی نوین، کاهش زمان سوختگیری، امنیت اطلاعات، حل مشکلات جایگاه ها در بخشهای مالی، کمک به معیشت کارکنان و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت به مردم هستیم، گفت: یقینا شرایط فعلی خصوصا در موضوع خرابی کارتخوانهای نازلهای سوخت که در اثر بی توجهی سالیان اخیر رخ داده را مطلوب نمیدانیم.

وی ادامه داد: با اینکه طبق قراردادها مسئولیت و دخل و تصرفی در موضوع نداشته ایم ولی در کنار دولت برای حل مشکل تلاش میکنیم.

قلیزاده در مورد زمان نصب تجهیزات جدید گفت: در چند جایگاه سوخت تجهیزات مختلفی به صورت پایلوت نصب شده است و موفقیتهایی حاصل شده و البته دستگاه های دیگری نیز در نوبت تست هستند که در واقع همه این تجهیزات مشخصه های نزدیک به هم دارند و ان شاءالله در ماههای آینده مردم این تغییرات را ملاحظه خواهند کرد و سهولت در سوختگیری را مشاهده خواهد شد.

برچسب هاانجمن صنفی جایگاه‌داران کشور تقاضای بنزین جایگاه سوخت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انجمن صنفی جایگاه داران کشور تقاضای بنزین جایگاه سوخت آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو تجهیزات جدید جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد بعدازظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در صنعت آردسازی تصریح کرد: نگاه ویژه نظام به بخش اقتصاد، نشانگر این است که اقتصاد جز مباحث پردغدغه و پرچالش ماست و سعی بر این خواهد بود با استفاده از تمام ابزارهای موجود به سمتی حرکت کنیم که خودباوری و خوداتکایی را به عرصه ظهور برسانیم.

وی همچنین اظهار داشت: در هر زمینه‌ای که دولت با اراده قوی و متعهدانه حضور داشته باشد، بخش خصوصی نیز همراهی و حضوری موفق خواهد داشت.
وفایی نژاد افزود: دولت صرف نظر از همه کاستی‌ها و فشار تحریم‌ها همه تلاش و همیت خود را در جهت پویایی اقتصاد کشور انجام می‌دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه بخشی از کار ما حمایت و پشتیبانی از تولید محصولات کشاورزان است، اظهار داشت: در سال گذشته با همراهی کارخانجات آرد استان بیش از ۱۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان مناطق دشت و بالادست استان با شرایط خاص حمایتی خریداری شد، به نحوی که با تدابیر صورت گرفته حمایت مناسب کشاورزان را در بر داشته و با مدیریت صحیح و همراهی کارخانجات آرد استان، کیفیت آرد نیز تضمین شود.

وی افزود: در استان مازندران ۲۱ کارخانه آرد داریم که با بهسازی و نوسازی و توسعه انبارها، سیلو و تجهیزات آزمایشگاهی، تحول و به روزرسانی مناسبی را داشته و برای ارتقای کیفیت تولید آرد سرمایه گذاری می‌کند.

وفایی نژاد تصریح کرد: شیوه نامه درجه بندی کارخانجات در شرف نهایی شدن در کارگروه استان و رفع نواقص و چالش‌ها است و بزودی عملیاتی خواهد شد.
وی تصریح کرد: با راه اندازی سامانه درجه بندی، کارخانجات آرد با ارتقای تجهیزات و بروزرسانی امکانات، امتیاز و رتبه آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم از انحصار واردات از طریق بنادر جنوبی کاسته شود و فعالیت‌های تجاری به سمت بنادر شمالی سوق داده شود، اظهار داشت: طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کالاهای اساسی گندم و روغن را از طریق بنادر استان مازندران وارد کشور کردیم اما در سال ۱۴۰۲ به دلیل کاهش ضرورت تأمین و دیگر موارد، تأمین کالاهای اساسی از طریق بنادر شمالی کشور متوقف شد.

وی با بیان این مطلب افزود: تمام تلاش دولت در حمایت از تولید کالاهای اساسی و خودکفایی در آن انجام خواهد شد اما به منظور تأمین ذخیره استراتژیک و حفظ امنیت غذایی در کشور، رایزنی‌های لازم انجام شد تا در سال جدید فاز اول گندم خریداری شده از کشورهای حاشیه دریای خزر بزودی از طریق بنادر مازندران وارد کشور شود

کد خبر 6092230

دیگر خبرها

  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود