Web Analytics Made Easy - Statcounter

این احتمال وجود دارد که رئیس سابق فدراسیون بسکتبال نتواند در انتخابات این فدراسیون شرکت کند.

خبرگزاری میزان - در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال ۱۰ دی برگزار شود؛ اما انتخابات لغو و به ششم بهمن موکول شد. این تعویق انتخابات در شرایطی رخ داد که تا به امروز اسامی کاندیدا‌هایی که تایید صلاحیت شده‌اند و می‌توانند در مجمع حاضر شوند اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس شنیده می‌شود که از ۱۲ کاندیدای ریاست فدراسیون بسکتبال، شش نفر از آنها تایید صلاحیت شده‌اند و صلاحیت ۴ کاندیدا هم رد شده است. ضمن اینکه تایید یا عدم تایید صلاحیت ۲ کاندیدا که یکی از آنها رامین طباطبایی است هنوز اعلام نشده و در صورتی که وضعیت صلاحیت رئیس سابق فدراسیون بسکتبال تا ششم بهمن نامشخص بماند وی نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون بسکتبال شرکت کند.

در دوره حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش، چنین اتفاقی تعدادی از کاندیداهای ریاست فدراسیون‌ها رخ داد که وزیر وقت ورزش از اختیارات خود استفاده کرد و کاندیدا‌هایی که وضعیت صلاحیت آنها نامشخص مانده بود توانستند در انتخابات فدراسیون شرکت کنند؛ اما بعید است سجادی چنین تصمیمی بگیرد. 

بیشتر بخوانید: کوهیان: انتقادها از طباطبایی باید منصفانه باشد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رامین طباطبایی فدراسیون بسکتبال وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رامین طباطبایی فدراسیون بسکتبال وزارت ورزش انتخابات فدراسیون فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند