Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به امکان شدت گرفتن بارش‌ها و آب‌گرفتگی معابر در بندرعباس تا قبل از ظهر امروز، گفت: در حال برآورد خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی و مسکونی در استان هستیم.

مهرداد حسن‌زاده، در گفت‌وگو با ایسنا، آخرین وضعیت هرمزگان در سیل و بارندگی اخیر را تشریح کرد و افزود: تا این لحظه برق ۳ روستا و آب بیش از ۶۰ روستای سیل‌زده در استان قطع بوده و در ۱۰۰ روستا انسداد مسیر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر راه‌های مواصلاتی اصلی در استان باز است و ۳ روستا در شهرستان میناب تخلیه اضطراری شده‌اند. همچنین حدود ۱۰۰ نفر از هم استانی‌های عزیز در رودان در اسکان اضطراری هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی شهرستان بندرعباس، هرمز، میناب و رودان را داشته‌ایم. خساراتی نیز به حوزه کشاورزی در میناب، رودان، بندرعباس و حاجی‌آباد وارد شده است که در حال برآورد خسارت در این روستاها هستیم.

حسن‌زاده عنوان کرد: قبل ظهر امروز (۲۸ دی‌ماه) در بندرعباس بارندگی خواهیم داشت و امکان آب‌گرفتگی معابر وجود دارد. در روزهای گذشته با آب‌گرفتگی در معابر عمومی و منازل مواجه بودیم و خساراتی نیز در این زمینه وارد شده که در حال برآورد خسارات وارده هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اجتماعی آب گرفتگی معابر حال برآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور