Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - حق بیگی در همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب اهل بیت (علیهم السلام) در میانه گفت: در حال حاضر ضریح حضرت زهرا (سلام الله علیها) در تبریز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در دانشگاه هنر اسلامی، تکمیل شده و آماده ارسال برای نصب در تل زینبیه، قدمگاه حضرت زینب سلام الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مردمی بودن بازسازی عتبات عالیات  ویژگی مهم این کار خداپسندانه است.

فرزندان انقلابی با حمایت‌های مردم دوستدار خاندان رسالت ۱۹۵ طرح احداث، مرمت و بازسازی را در عتبات عالیات در ۱۸ سال اخیر در عتبات عالیات اجرا کرده اند یا در حال اجرا دارند.

کمک ۹۰ میلیارد ریالی از سوی موکب اربعین حسینی در استان آذربایجان شرقی به نیازمندان در سال ۹۹ و در اوج شیوع کرونا حرکت ارزشمندی بود.

در زمان زلزله شهرستان میانه نیز ستاد بازسازی عتبات عالیات در کنار موکب اهل بیت از اولین‌ها بود که در صحنه کمک رسانی حاضر شد.

 ضرورت استمرار بازسازی عتبات عالیات  خواسته تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است و تحقق این هدف نیازمند مشارکت هر چه بیشتر مردم است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازسازی عتبات عالیات مرمت و بازسازی بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه