Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم العربی از تیم الوکره قطر شکایت کرده است

باشگاه العربی قطر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل مدت قرنطینه بازیکن مبتلا به کرونا از باشگاه الوکره این کشور شکایت کرد.

به گزارش طرفداری، باشگاه العربی پس از دیدار هفته دوازدهم لیگ این کشور مقابل الوکره در اعتراض به حضو بازیکن الجزایری، محمد بن یطو که پیش از این مسابقه به کرونا مبتلا بوده به دلیل استفاده الوکره از بازیکن غیرمجاز از این باشگاه شکایت کرده و خواستار اعلام نتیجه سه بر صفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه العربی اعلام کرد با توجه به اینکه نتیجه تست محمد بن یطو در تاریخ 26 دسامبر مثبت اعلام شده براساس پروتکل‌های کشور قطر این بازیکن ملزم به طی 10 روز دوره قرنطینه بوده در حالی که روز چهارم ژانویه و در واقع 8 روز پس از تست مثبت در مسابقه الوکره برابر العربی به میدان رفت.

بر این اساس باشگاه العربی از طرف مقابل شکایت کرده و خواستار اعلام حکم سه بر صفر علیه تیم الوکره به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از بازیکن غیرمجاز در دیدار با این تیم شده است.

نکته جالب توجه این است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده رئیس این کمیته به کرونا مبتلا شده و پس از بهبود بررسی شکایت باشگاه العربی را در دستور کار قرار خواهد داد. این کمیته نسبت به بررسی ادعای باشگاه العربی در خصوص تاریخ نتیجه تست بازیکن الوکره و انجام استعلامات لازم در این خصوص اقدام و پس از آن جهت صدور رای لازم اقدام می‌کند.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ فوتبال عربستان، تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

گل دقیقه ۶۸ آیمریک لاپورت برای پیروزی یاران رونالدو کافی بود.

النصر با کسب این پیروزی خارج از خانه ۷۱ امتیازی شد و رتبه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با ۸۰ امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح