Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابلاغی از سوی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، غلام‌حسین مکتبی، عضو هیئت‌ علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی به مدت دو سال به سمت معاون دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، در ابلاغی از سوی علی‌محمد آخوندعلی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز دکتر غلام‌حسین مکتبی عضو هیات‌علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی به مدت دو سال به سمت معاون دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابلاغ آمده است: به استناد ماده پنج آیین‌نامه‌ جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری (مصوب جلسه ۶۸۴  شورای عالی انقلاب فرهنگی)، نظر به تعهّد و با اعتماد به سابقه علمی و تجارب اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ، با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت «معاون دانشجویی دانشگاه» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های دانشگاه و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (همکاران) و دانشجویان، رویکردهای زیر وجهه همّت و تلاش جناب‌عالی قرار گیرد:

۱. تلاش هدفمند برای تحقق برنامه راهبردی دانشگاه

۲. نظارت بر حسن اجرای مقررات و ارزیابی مستمر فعالیت‌ها و نظارت کارآمد بر واحدهای زیرنظر آن معاونت و اعمال سیاست‌های مؤثر برای ارتقای شاخص‌های بهره‌وری 

۳. اداره مؤثر و نظارت کارآمد بر حسن اجرای امور مربوط دانشجویان برابر مصوبات و مقررات

۴. مدیریت اثربخش و ارتقای خدمات مرکز مشاوره دانشجویی برای تأمین سلامت روان دانشجویان

۵. سامان‌دهی فرایندهای موجود برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی

۶. نظارت سنجیده و قانونمند بر فعالیت‌های مربوط به تسهیلات و برنامه‌های رفاهی دانشجویان 

۷. برنامه‌ریزی اصولی، هدفمند و ثمربخش به منظور پایش پیوسته، ارزیابی دقیق، مدیریت بهینه و ارتقای امور صنفی، رفاهی، ورزشی و بهداشتی دانشجویان و ارایه گزارش به مراجع سیاست‌گذاری دانشگاه 

۸. همکاری تنگاتنگ با شوراهای صنفی دانشجویان و فراه‌سازی زمینه جلب مشارکت، همراهی و همدلی دانشجویان برای ارتقای وضعیت دانشگاه 

۹. تهیه و پیشنهاد آیی‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های دانشجویی مورد نیاز

۱۰. رعایت اصل شایست‌سالاری در انتصاب مدیران و کارشناسان.

امید است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت مردمی، در بسترسازی برای فعالیت کارآمد بخش‌های مختلف و تأمین رفاه و آسایش دانشجویان عزیز نقشی مؤثر ایفا نمایید و در انجام وظایف محول‌شده موفق و سربلند باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوزستان دانشگاه چمران اهواز معاون آموزشی معاون دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «نادر نورمحمد» را به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورعراق منصوب کرد.

در حکم انتصاب نادر نورمحمد آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی در امر آموزش عالی و بر اساس بند ۷ از بخش ج ماده ۲ قانون‌ تشکیل وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری مصوّب ۱۳۸۳.۶.۱ مجلس شورای اسلامی ایران به مدت دو سال به عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق» منصوب می‌شوید. از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصرّح در قانون اعزام مصوّب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوّب ۱۳۸۸.۲.۲۰ دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشور محل مأموریت را به عنوان رایزن علمی در آن کشورها اجرا کنید.

همچنین بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی موجود در آن کشور، ایجاد زمینه‌ بهره‌برداری از آنها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی میهن اسلامی و به ویژه جذب دانشجویان و فناوران، با هماهنگی سازمان امور دانشجویان، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در آن کشور در چارچوب سیاست‌های دولت تأکید می‌کنم. تندرستی و توفیق روزافزون شما را در اجرای احسن مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 6090123

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها