Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره دبه مقام شامخ شهداء اظهار کرد: باید به گونه ای رفتار شود تا در قیامت شرمنده شهدا ‌مادران آنها نباشیم.

وی بیان کرد: دهه فجر یاد آور جشن‌های زیبای مردمی می باشد زیرا انقلاب ما مردمی است و باید با حضور همه اقشارمراسمات این ایام را به بهترین شکل برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران با شاره به اینکه باید همه در برنامه های این ایام برجسته و تاریخی حضور پررنگ داشته باشند، تصریح کرد: درراستای مبارزه با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی به جد انجام شودنباید با سهل انگاری زمینه پیدایش پیک جدید را به وجود آورد.

دیهیم عنوان کرد:ادارت وظایف خود را به خوبی انجام داد و نباید ارباب رجوع ها را به فرمانداری روانه کنید، یا با پاس کاری مراجعین به ادارات دیگر موجبات ناراحتی آنها را فراهم ‌می کنید باید به قانون کار خود اشراف داشته و پاسخگوی ارباب رجوع ها باشید از تلف کردن وقت دیگران خود داری کنید.

وی گفت: مدیراداره ای از روز شنبه تا دوشنبه مرخصی بوده و تا کنون تیز غایب است فقط به دنبال رایزنی برای ماندن در پست خود نباشید، تغییر و تحول لازمه کار می باشد بجای اینکه دنبال رایزنی هستید و یک هفته در ادارات خود غایب می باشید باید به وظایف خود در محل کار بپردازید و به شایعات توجه نکرده و‌پای کار بوده تا رسالت خود را به خوبی انجام دهید.  

 فرماندار گچساران با اشاره به بازدید از ادارات خاطرنشان کرد:در بازدیدهای صورت گرفته از ادارات نظم بالای ۸۰ درصد آنها زیر صفر است که این دقت و تلاش بیشتر مدیران را طلب می کند.

دیهیم بیان کرد: برخی مشکلات مختص در زمین های کشاورزی و‌منابع طبیعی نیست بلکه خیلی از ادارات باید در آن مشکل پاسخگو باشند گمان نکنند که اگرمدیری از پست خود رفته و مسئول نیست همه چیز تمام شده بلکه اینها رابه جد پیگیری می کنم و باید پاسخگو باشید.

وی افزود:برخی از ادارات پروژه ها را به فرمانداری گزارش کرده ولی اطلاعات انها ناقص می باشد که باید آنها را تکمیل کنید،مدیران نباید خارج از تایم اداری از خودرو ها سازمانی استفاده کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه باید در راستای قانون اقدامات و تمام زیر ساخت ها را در نظ گرفته و کارها را انجام دهید،ادامه داد: برخی از مدیران کارهایی انجام‌می دهند که برای مردم دردسر زا می باشد و باید چند اداره جمعا پای کار بیایند تا بتوان آن مشکل درست شده را برطرف کرد.

دیهیم اضافه کرد: به دلیل وجود کرونا تودیع و معارفه ها باید در خود ادارات و بدون دعوتی صورت گیرد، وقتی در جلسه ای اقدامی مصوب می شود اگر قانونی می باشد آن را انجام دهید و اگر غیر قانونی است آن را نپذیرید.

وی گفت:3 درصد اشتغال معلولین در پتروشیمی مطرح می باشد و به صورت شفاهی به ما قول‌هایی داده شده است، برای آشنایی بیشتر مدیران که به تازگی در پست خود منصوب شدند و سابقه مدیریت ندارند یک دوره ضمن خدمت تخلفات اداری باید برگزار شود.

دیانت رئیس دادگستری گچساران افزود: باید در راستای عمران و آبادی شهرستان دراین‌جلسات تصمیم گیری واقدامات عملی شود، مدیران باید در انجام وظیفه خود اشراف کامل داشته باشند.

وی بیان کرد: روسای ادارات به صورت دوگانه عمل نکنند تا دولت دچار خسارت نشوند مانند احداث ساختمان از سوی شهرداری بر روی کانال آب که دستور تخریب آن داده شده ،تمام قهوه خانه ها باید ساعت ۱۲ شب تعطیل شوند.

باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران با تبریک دهه مبارک فجر و تولدت حضرت زهرا(س) و روز زن، عنوان کرد: درمناسبت‌های مذهبی تمام ادارات پای کارباشند، در دهه فاطمیه برخی از آنها حتی یک‌پرچم سیاه هم نصب نکردند.

وی اظهار کرد: بع از گذشت ۴۳ سال ازانقلاب مسئولان باید در راستای خدمت رساندن به مردم و اهداف انقلاب تلاش خود را بیشتر کنند.

 

 انتهای پیام/

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید