Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از برف‌روبی هزار و ۷۴۹ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

جعفر شهامت، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان شمالی، اظهار کرد: در بارش اخیر، هزار و ۴۱۱ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی و حوادث احتمالی رانندگی در محورهای استان با توجه به برودت شدید هوا استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه ماشین آلات و ۸۵ راهدار در شبانه روز گذشته عملیات برف روبی محورهای استان را انجام داده‌اند، افزود: در این مدت در تمامی محورهای استان شاهد بارش برف بودیم و بیشترین بارندگی در گردنه‌های امین الله و جوزک در محور بجنورد_جنگل گلستان و گردنه اسدلی در محور بجنورد_اسفراین اتفاق افتاد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون تمامی جاده‌های استان بازگشایی شده و تردد روان است، اضافه کرد: ۲۳۶ دستگاه ماشین آلات و ۲۶۳ راهدار در طرح زمستانی امسال آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی گفت: جمع کل راه های استان، ۵۸۴۴ کیلومتر است که از این میزان، ۳۲۶۰ کیلومتر معادل ۵۵.۸ درصد آن آسفالت است.

شهامت با اشاره به طول راه های استان در بخش های مختلف، ادامه داد: ۲۰۸ کیلومتر از راه های استان بزرگراه، ۳۹۹ کیومتر راه اصلی، ۵۸۸ کیلومتر راه فرعی و ۴۶۵۰ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برف روبی راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان