Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده با استانداری فارس و جلسات متعدد با ستاد کرونا، سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز که به عنوان بیمارستان پشتیبان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بود، با هدف میزبانی رقابت‌های بدمینتون فجر، به ورزش و جوانان فارس تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه شرایط میزبانی شیراز نیز طی جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس فدراسیون بدمینتون، بررسی شد، گفت: از نظر رئیس فدراسیون، شیراز شرایط میزبانی این رویداد مهم ورزشی را دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس ضمن یادآوری اینکه رقابت‌های یاد شده، نیمه بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد، گفت: این رقابت‌ها در تقویم جهانی ثبت شده و امتیاز رنکینگ المپیک را دارد.

رئیس فدراسیون بدمینتون نیز گفت: ۲۰ کشور ارمنستان، استرالیا، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هند، قزاقستان، مالزی، مالت، پرتغال، اسلواکی، اوکراین، اسپانیا، هنگ‌کنگ، روسیه، اندونزی، سوئیس، عراق و ایران برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمدرضا پویا گفت: موسی ناشید دبیرکل فدراسیون آسیا بدمینتون، علی واجد رئیس کمیته توسعه آسیا و تانابالان رئیس اجرایی آسیا به عنوان میهمان ویژه این مسابقات خواهند بود.

پویا با بیان اینکه مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با حضور ۱۶۹ ورزشکار از ۱۸ تا ۲۲ بهمن در شیراز برگزار می‌شود، گفت: ۱۳ تا ۱۶ بهمن نیز دومین دوره مسابقات بین المللی سریز جوانان با حضور ۵ کشور ارمنستان، آذربایجان، هند، عراق و ایران در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیراز مسابقات بدمینتون جام فجر ایران ورزش و جوانان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!