Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سیدمحمد حسینی در این بازدید قول پیگیری برای تخصیص اعتبار و اخذ مجوز ماده ۲۳ برای ادامه طرح دوبانده شدن جاده شادمهر تا انابد را داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در سفر ۲ روزه به این منطقه که به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته از برخی طرح های مهم عمرانی و صنعتی منطقه بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با حضور در کارگاه پیمانکار جاده شادمهر به کاشمر گفت: با توجه به اهمیت طرح و مطالبه اصلی مردم، پیمانکار باید بر سرعت انجام عملیات اجرایی این جاده بیفزاید.

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی معاون رئیس جمهور جاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان