Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@00:08:20 GMT

توماس فرمائلن از فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۹۵۰۲

توماس فرمائلن از فوتبال خداحافظی کرده تا دستیار روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک شود

توماس فرمائلن، مدافع 36 ساله بلژیکی قراردادش در پایان ژانویه با ویسل کوبه ژاپن تمام می‌شود و قرار نیست در تیم دیگری به فوتبال بازی کردن ادامه دهد. 

طرفداری | به گزارش HLN بلژیک، توماس فرمائلن مدافع اسبق باشگاه‌های آژاکس، آرسنال، بارسلونا و آاس رم پس از پایان قراردادش با ویسل کوبه، فوتبال بازی کردن را کنار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، هدف فرمائلن همچنان قهرمانی در جام جهانی است چرا که او می‌خواهد با عضویت در کادرفنی روبرتو مارتینز، حضور در جام جهانی 2022 را به عنوان دستیار تجربه کند. پس از جدایی شان مالونی از کادرفنی تیم ملی بلژیک برای برعهده گیری هدایت هیبرنیان اسکاتلند و مطرح شدن نام تیری آنری برای سرمربی‌گری در بوردو، روبرتو مارتینز قطعا از همکاری با فرمائلن استقبال می‌کند. 

دوران فوتبال توماس فرمائلن

«فرمیناتور»، فوتبالش را در سال 2003 در باشگاه آژاکس شروع کرد و غیر از یک دوره یک ساله قرضی در والوایک هلند، تا سال 2009 برای این باشگاه به میدان رفت. در تابستان 2009 او با انتقالی 12 میلیون یورویی به آرسنال پیوست و شاگرد آرسن ونگر شد. فرمائلن، بهترین دوران فوتبالش را با پیراهن آرسنال سپری کرد. در تابستان 2014 او در انتقالی به ارزش 19 میلیون یورو راهی بارسلونا شد اما مصدومیت‌ها باعث شد فرمائلن نتواند جایگاه ثابتی در ترکیب کاتالان‌ها به دست آورد، با این حال او در فصل 15-2014 توانست فاتح سه گانه شود. این مدافع بلژیکی در فصل 17-2016 به صورت قرضی برای آاس رم به میدان رفت و دوباره به بارسلونا برگشت. در تابستان 2019، فرمائلن فوتبال اروپا را ترک کرد تا در ویسل کوبه ژاپن به فوتبالش ادامه دهد. او در این تیم ژاپنی دوران به نسبت خوبی داشت و توانست در مسابقات یورو 2020 هم بازی کند.

تیم بازی آژاکس 143 والوایک 13 آرسنال 150 بارسلونا 53 آاس رم 12 ویسل کوبه 57 افتخارات توماس فرمائلن تیم جام‌ها آژاکس یک قهرمانی اردیویسه، دو قهرمانی جام حذفی هلند، دو سوپرکاپ هلند آرسنال یک قهرمانی FA Cup بارسلونا چهار قهرمانی لالیگا، سه قهرمانی کوپا دل ری، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرکاپ اروپا، دو قهرمانی جام باشگاه‌های جهان ویسل کوبه یک جام حذفی ژاپن، یک سوپرکاپ ژاپن

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس فرمائلن ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال آرسنال در دیداری حساس و تماشایی مقابل تاتنهام به برتری 3 بر 2 رسید تا یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش فارس،‌ در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین مسابقه هفته، تیم‌های فوتبال تاتنهام و آرسنال در دربی شمال لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی و پرگل در نهایت با برتری 3 بر 2 آرسنال به پایان رسید.

آرسنال بازی را توفانی آغاز کرد و توانست با گل‌های هویبیرگ (گل به خودی – 15) ، ساکا 27 و هاورتز 38 نیمه اول را با 3 گل به اتمام رساند.

در نیمه دوم اما تاتنهام توانست به بازی بازگردد و با گل‌های رومرو 64 و سون (پنالتی – 87) 2 گل را جبران کند.

البته روی گل اول تاتنهام، دیوید رایا، دروازه‌بان آرسنال اشتباهی مرگبار داشت و به نوعی گل را تقدیم حریف کرد.

آرسنال با این برد یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر و تاتنهام یک قدم از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شد.

آرسنال با 80 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم منچستر سیتی با 2 بازی کمتر و 76 امتیاز در جایگاه دوم است.

سیتی امشب از ساعت 19 به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت ستاره تاتنهام تا پایان فصل تاتنهام از آرسنال بهتر است

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم