Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین ولیزاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این امر، تعداد فوتی های کرونا در استان آذربایجان غربی به رقم هفت هزار و ۲۵۳ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در این هفته فقط یک روز شاهد یک فوتی آن هم در شهرستان سلماس بودیم.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۸۸ نفر در آذربایجان غربی به کرونا ثبت شده و ۵۵ نفر از آنان در مراکز درمانی استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۲۶۷ نفر رسید که همچنان روند کاهشی دارد و کمترین میزان از بهار سال گذشته است.

ولیزاد اظهار کرد: همچنین در حال حاضر، ۹۴ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۲۵ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

به گزارش ایرنا، طی دی ماه جاری در شهرستان تکاب هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ثبت نشده و بسیاری از شهرستان ها نیز تنها یک فوتی داشتند.

تاکنون هفت هزار و ۲۵۳ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که ۵.۵ درصد کل فوتی های کشور را شامل می شود.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی کووید 19 کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره