Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، "مسلم مخفی" در جمع اعضای اندیشه ورز بسیج رسانه استان همدان، افزود: مردم پس از گذراندن یک دوره سخت با انتخاب گفتمان دولت مردمی و رای به آیت الله رییسی، منتظر بهبود اوضاع کشور هستند.

وی با تاکید بر اقناع افکار عمومی توسط رسانه ها، اظهار داشت: مطالبه گری منصفانه و مبتنی بر اصول اخلاقی یک اصل پذیرفته شده است اما باید در این فرآیند مراقب بود که با بیان توفیقات دولت سیزدهم امید را در جامعه اشاعه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: تلاش دولت سیزدهم متمرکز بر کنترل بازار و مراقبت از معیشت مردم است و این مهم در استان همدان نیز با مدیریت و نظارت مستمر استاندار در حال پیگیری است. 

وی با اشاره به برخی فضاسازی های رسانه ای و نادیده گرفتن تلاش های دولت، تصریح کرد: باید توجه داشت که دولت سیزدهم با چه شرایطی زمام امور را بدست گرفت و برهمین اساس در نقدها غیر منصفانه موضع نگرفت.

مخفی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، گفت: امروز بر رسانه های انقلابی فرض است که با روحیه جهادی فرصت اغواگری و گمراه سازی را از رسانه های معاند بگیرند و با بیان واقعیت ها کارآمدی نظام را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح کنند.

 وی تاکید کرد: در استان همدان تلاش استاندار بر استفاده از نیروهای انقلابی در عرصه مدیریت است و در این مسیر با تعامل و همفکری به دنبال این هستیم که بهترین تصمیمات به نفع مردم اتخاذ شود. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با قدردانی از اقدامات ارزشمند بسیج رسانه در استان، گفت: استفاده از ظرفیت و توان بسیج رسانه می تواند مجموعه مدیریت استان را در نیل به اهداف موردنظر کمک کند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهر همدان استانداری همدان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهر همدان استانداری همدان انتخابات ۱۴۰۰ شهر همدان استانداری همدان دولت سیزدهم استانداری همدان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است