Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از رسیدگی به 9 هزار و 989 پرونده در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، هوشنگ محمدی در این باره اظهار کرد:  از ابتدای امسال تاکنون به  9 هزار و 989 پرونده در تعزیرات  حکومتی استان قزوین رسیدگی شده که  8227 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 878 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 844 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل و رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متخلفان اقتصادی به پرداخت بیش از یازده هزار و سی  میلیارد و 140 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها را 5 روز بیان کرد و گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت 30درصد، گران فروشی 26 درصد و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی11 درصد بوده است.

همچنین ، نگهداری کالای قاچاق با تخصیص 25درصد پرونده ها بیشتر تخلف و پس از آن  قاچاق سوخت، البسه ودخانیات جای دارند.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح تحول وبرگزاری گشت های سیار از 20 مهرماه سال جاری با هدف نظارت بر بازرسی ها و صیانت از حقوق شهروندان بیش از 480 اکیپ گشت مشترک برگزار شده ودر حدود  20 میلیارد ریا ل جزای نقدی برای متخلفین منظور شده است.

این طرح در خصوص  نظارت بر کالاهای اساسی ،واحد های تولیدی و وارد کننده های کالاونظارت بر واحد های مهم ملی صادر کننده کالا که در ساعات و ایام اداری ،غیر اداری و تعطیل برگزاری شده  است.

محمدی تاکید کرد: پرونده‌های این طرح با قید فوریت و تشدید در مجازات‌ها رسیدگی خواهد شد و در صورت بروز رسانی و تعدیل جریمه‌های صنفی می‌توان برخود موثرتری با متخلفان اقتصادی داشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی استان قزوین قاچاق کالا و ارز دارو درمان قاچاق حقوق کالاهای اساسی تعزیرات حکومتی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک