Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:55:37 GMT

آرسنال در اندیشه تمدید قرارداد آرتتا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۱۴۳

آرسنال در اندیشه تمدید قرارداد آرتتا

مدیران باشگاه آرسنال قصد دارند قرارداد جدیدی را با سرمربی اسپانیایی‌ خود امضا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که در مقاطع مختلف بارها به دلیل نتایج ضعیفی که آرسنال کسب کرده بود، در آستانه اخراج شدنش از این تیم قرار داشته اما هر بار موفق شده به نوعی این تیم را از بحران خارج کند، حالا به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه انگلیسی در نظر دارند قرارداد جدیدی را به او ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس؛ سران باشگاه آرسنال به دنبال تمدید قرارداد آرتتای 39 ساله هستند. طبق این گزارش؛ آرسنالی‌ها قصد دارند قرارداد دو ساله جدیدی را به سرمربی اسپانیایی خود پیشنهاد دهند، این در حالی است که آرتتا هم از ماندنش در آرسنال استقبال می‌کند.

باشگاه منچسترسیتی، آرتتا را به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی پپ گواردیولا می‌بیند، کسی که اعلام کرده با پایان قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل آینده، من‌سیتی را ترک خواهد کرد. آرسنالی‌ها هم برای اینکه منچسترسیتی را در انجام این کار ناکام بگذارند، قرارداد جدیدی را به آرتتا پیشنهاد خواهند داد.

میکل آرتتا که در سال 2016 وارد عرصه مربیگری شد و کارش را با دستیاری پپ گواردیولا در منچسترسیتی آغاز کرد، در سال 2019 از این تیم جدا شد و اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با آرسنال آغاز کرد.

او که تا سال 2023 با آرسنال قرارداد دارد، تاکنون این تیم را به یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس رسانده است.

در صورتی که آرتتا قرارداد جدیدی را با آرسنال امضا کند، دستمزد سالیانه‌اش که در حال حاضر 5 میلیون پوند در سال است، افزایش پیدا خواهد کرد.

جام اتحادیه انگلیس| لیورپول با غلبه بر آرسنال، حریف چلسی در فینال شد

آرسنال با سرمربیگری میکل آرتتا در حال حاضر با 35 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس میکل آرتتا آرسنال منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس میکل آرتتا آرسنال قرارداد جدیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)

سال 2003 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس،‌ لیدزیونایتد آرسنال را با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه هایبری شکست داد تا قهرمانی منچستریونایتد مسجل شود. تیری آنری و هری کیول از جمله گلزنان این دیدار بودند.

دانلود (15.3MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال