Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد با اشاره به ایجاد دومین کارگروه استانی تعیین ماهیت مشتقات نفتی کشور در یزد، از تعیین ماهیت ۹۵۰۰ پرونده صادراتی این بخش در این استان طی هفت سال اخیر خبر داد.

«محمدرضا زارع بنادکوکی» در نشست مشترکی که با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و قضات شهرستانی در سالن جلسات شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد، گفت: شروع فرآیند رسیدگی به این تعداد پرونده از سال ۱۳۹۳ بوده که مشتمل بر هفت هزار پرونده صادراتی مشتقات نفتی مربوط به گمرکات استان هرمزگان، ۵۰۰ پرونده از استان مرکزی و دو هزار پرونده متعلق به استان یزد بوده که نتایج پس از بررسی‌ها در کارگروه تعیین ماهیت، به گمرکات اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه استان یزد با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارشناسی، علمی و فنی که داشته، به عنوان دومین کارگروه استانی در این حوزه در کشور ظاهر شده است.

این مسئول هدف از برگزاری این نشست را آشنایی دست‌اندرکاران حوزه تعزیرات حکومتی استان با چگونگی نمونه‌برداری از فرآورده‌های نفتی صادراتی و همچنین فرآیند استانداردسازی(کد گذاری) و نحوه اسنادرسی و تعیین ماهیت این فرآورده ها جهت اطمینان از نبود محصولات یارانه‌ایی از قبیل بنزین، نفت، گازوییل و سایر فرآورده‌ها ذکر کردو.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: در استان یزد ۱۴ واحد تولیدی در زمینه تولید فرآورده ها و مشتقات نفتی مشغول به فعالیت هستند، از این رو ضروری است از تمام محموله‌های صادراتی این واحدها توسط شرکت‌های بازرسی و نمونه برداری تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران طبق استانداردهای ملی مربوطه نمونه‌برداری و نمونه‌های پلمب شده به صورت مجهول و بسیار محرمانه جهت آزمون به آزمایشگاه‌های شناسنامه دار و تایید صلاحیت شده ارسال شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مدير كل استاندارد يزد صادرات فرآورده های نفتی تعیین ماهیت مشتقات نفتی فرآورده ها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید معین، مدیر مبارزه با آفات عمومی گفت: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

  معین با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، گفت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد. وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشور اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

گفتنی است، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا