Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نتایج برترین دانشگاه‌های بین‌المللی جهان در سال ۲۰۲۲ توسط نظام ارزیابی تایمز اعلام شد. دانشگاه‌های جهان بر اساس شاخص‌هایی مانند دانشجویان بین‌المللی، کارکنان بین‌المللی، همکاری بین‌المللی و معیارهای شهرت بین‌المللی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

دانشگاه‌های هنک‌کنگ، موسسه فناوری فدرال زوریخ  (دانشگاه ETH) و مدرسه پلی‌تکنیک فدرال لوزان به عنوان برترین دانشگاه‌های این لیست شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس داده‌های رتبه‌بندی دانشگاه جهانی تایمز، دانشگاه هنگ‌کنگ به عنوان بین المللی‌ترین دانشگاه جهان شناخته شده، تدریس در این موسسه به زبان انگلیسی است. دانشگاه هنگ‌کنگ بیش از ۱۸ هزار دانشجو دارد که  حدود ۴۳ درصد آنها بین‌المللی هستند. زبان اصلی دانشگاه ETH  آلمانی سوئیسی است، اما این دانشگاه دوره‌هایی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهد. این موسسه بیش از ۲۲ هزار دانشجو از ۱۲۰ کشور جهان دارد و برترین دانشگاه قاره اروپا به شمار می‌رود. 

مدرسه پلی‌تکنیک فدرال لوزان بیش از ۱۱ هزار دانشجو دارد و ۶۲ درصد آنها بین‌المللی هستند. به دانشجویان این موسسه فرصت‌های متعددی در زنینه شرکت در برنامه‌های تبادل با دانشگاه های سوئیس و خارج از کشور داده می‌شود. این دانشگاه یک طرح کارآموزی برای دانشجویانی سایر دانشگاه‌های معتبر بین المللی ارائه می‌دهد تا حداکثر سه ماه را در یکی از آزمایشگاه‌های این دانشگاه بگذرانند.

در لیست برترین دانشگاه‌های بین‌المللی ۲۰۲۲ نظام ارزیابی تایمز، اسامی ۱۹۳ دانشگاه برتر اعلام شده که در جدول زیر نام، رتبه جهانی و محل قرارگیری ۲۰ دانشگاه برتر این لیست آمده است:

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1126658 برچسب‌ها رتبه بندی دانشگاه‌ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رتبه بندی دانشگاه ها برترین دانشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • شعر و ادب پارسی دومین زبان جهان اسلام است
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن «نون خ»