Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه برای پیروزی برابر بحرین و کویت در بازی های پیش رو تلاش می کنیم، گفت: می‌دانیم این کار بسیار سخت است ولی ما اینجا هستیم تا برای هدفمان بجنگیم.

به گزارش برنا، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر عراق در مرحله دوم بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا اظهار کرد: امروز ما با یک عملکرد خوب در دفاع شروع کردیم و به نظر من در پایان نیمه‌ اول نتیجه را خیلی‌ خوب به نفع خود تمام کردیم ولی عراق یک تیم جنگجو است و از دقیقه ۱۶ روند بازی را در دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حریف ضدحملات خوبی در بازی امروز زد و همچنین خیلی‌ خوب در مقابل دفاع ما حمله کرد تا جایی که بازی تا لحظات آخر پایا‌پای بود اما در نهایت توانستیم در لحظات آخر روند گل‌های عراق را قطع کنیم و نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنیم.

فرناندز ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی عراق گفت ما مدتی پیش بازی دوستانه‌ای در مقابل این تیم داشتیم که تقریبا شبیه به بازی امروز بود. آن بازی نیز تا لحظات آخر پایا‌پای بود. بازی دوستانه تجربه خوبی برای هر دو تیم بود. عراق یک تیم باکیفیت ورزشی است البته که شرایط بازی دوستانه با بازی امروز متفاوت بود.

وی در پایان گفت: ما موفق شدیم در سه بازی اول مرحله مقدماتی پیروز میدان باشیم اما راه و جنگ‌های زیادی در پیش داریم‌. عراق را هم بردیم و باید تلاش کنیم که بحرین و کویت را نیز ببریم. می‌دانیم این کار بسیار سخت است ولی ما اینجا هستیم تا برای هدفمان بجنگیم. اینجا هستیم تا بجنگیم.

یادآور می شود تیم ملی هندبال ایران در آغاز مرحله دوم بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا عراق را با نتیجه 28 بر 25 شکست داد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی ایران آسیا عراق بازی تیم ملی بحرین کویت فرناندز اینجا هستیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منابع عراقی، امروز (یکشنبه)، گزارش دادند که پارلمان این کشور روز گذشته قانون روابط * و تراجنسیتی را بعد از اصلاح طرح پیشین که در آن مجازات اعدام برای همجنس‌بازان در نظر گرفته شده بود، در نهایت با مجازات تا ۱۵ سال زندان به تصویب رسانده است.

روابط عمومی پارلمان عراق در واپسین ساعات شامگاه شنبه اعلام کرد که این قانون اصلاحیه قانون پیشین این کشور تحت عنوان «مبارزه با فحشا» صادره در سال ۱۹۸۸ است.

قانون جدید با حضور ۱۷۰ نماینده از مجموع ۳۲۹ نماینده عراقی روز گذشته در پارلمان این کشور به تصویب رسیده است. به گزارش منابع عراقی، این قانون همجنس‌بازی، و همچنین «تغییر جنسیت بیولوژیکی افرد براساس تمایلات شخصی» و «تبادل همسر» را ممنوع کرده است.

در اصلاحیه جدید اشاره شده است که همجنس‌بازان به ۱۰ تا ۱۵ سال زندان محکوم خواهند شد. به دنبال تصویب این قانون، «متیو تولر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن از تصویب چنین قانونی ابراز نگرانی می‌کند و «این اصلاحیه آسیب‌پذیرترین گروه‌های جامعه عراق را در معرض خطر قرار می‌دهد و توان این کشور در تنوع بخشیدن به اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی را تضعیف می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند